Marie-Rose Morel

Aangezien hier nog geen topic over bestaat, wil ik graag een topic starten als nagedachtenis aan Marie-Rose Morel, een trotse Vlaamse strijdster. RIP.

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/18/9/1/large_749131.jpg

Wat heeft ze gedaan?

Als je nou ook even erbij zegt wat ze precies heeft gedaan en wie ze is dan is dat wat duidelijker. :’)

Ze was een getrouwde politica met twee jonge zoontjes die onlangs gestorven is aan baarmoederhalskanker.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marie-Rose_Morel

(:

er sterven iedere dag mensen aan kanker hoor,
en die krijgen geen 4 pagina’s in de krant of speciale topics.
Het is wel goed dat we haar herdenken enzo, maar ze is niet de enige mens ter wereld die sterft he --’

ja, kunnen we beter een topic ‘herdenk de doden’ maken

Dat zeg ik toch ook niet? Ik vond het gewoon spijtig dat er nog geen enkele topic was over zo’n moedige vrouw, vandaar.

Er sterven elke dag ongeveer 180.000 mensen.

Slimme opmerking. En wil dat daarom zeggen dat je niemand mag herdenken aan de hand van een topic?

Ja idd, maar als zij deze wil herdenken, dan moet ze dat lekker doen.
Laten we geen moeite doen als iemand, iemand wil herdenken, laten we er gewoon respect voor hebben =)

Echt een sterke vrouw! Ze heeft gevochten tot het einde, enkel en alleen zodat ze haar kinderen niet moest achterlaten.
R.I.P

Dankjewel :slightly_smiling_face:

asjeblieft =)

beetje ongevoleig dan er elke dag zoveel mensen sterven, zoiets zeg je toch ook niet als het je moeder was ofzo. als jij aan haar een voorbeeld hebt gehad dan moet je haar kunnen herdenken in een topic alleen voor haar.

goeed, nou, kende dr niet :stuck_out_tongue:.

Ik vond het wel erg dat ze stierf, vooral voor haar zoontjes…

En ik denk dat niet veel mensen medelijden zullen hebben, omdat ze haar niet kennen doordat ze Vlaams is…
Als het nu bijvoorbeeld prinses Maxima was die aan baarmoederhalskanker gestorven was, dan zou iedereen hier zitten van ‘Oh neee, prinses Maxima!’

Scherpe opmerking, jammer dat mijn moeder ook dood is, aan kanker, en ook 2 kinderen heeft achtergelaten.

Maargoed, als je er wil danken, is dat natuurlijk goed.

Klopt, maar waar moeten nederlandse mensen haar van kennen dan? Dit blijft .nl dus als mensen haar niet kennen vind ik dat niet zo heel erg gek.