'Maria: De blonde engel' gevonden in een Roma-zigeunerkamp

Maar, gisteren zei die biologische moeder op het journaal dat ze geen geld hadden gekregen voor haar. Ik blijf het maar apart vinden, al die verschillende geruchten erover. Ze dácht trouwens dat het haar kind was, maar ook dit wist ze niet zeker aangezien ze haar al heel lang niet meer had gezien. Volgens mij is het nu wachten op de uitslag van de DNA-test.

Ik hoop voor haar dat ze in een fijn pleeggezin word geplaatst, wat een rot gedoe voor haar…

Oh, haha zo ver was ik nog niet! Ja precies, dat vond ik ook wel een beetje. Zulke dingen blijven altijd een beetje vreemd… Zij vertelde dat ze ergens heen waren geweest, en toen had die Griekse vrouw die nu voor haar zorgt gezegd dat ze Maria wel aan hun konden geven, zodat zij voor haar konden zorgen, en dat ze haar altijd terug zou kunnen krijgen. Maar toen kreeg ze nog meer kinderen, en had ze geen geld om naar hun toe te gaan, en heeft ze Maria nooit meer gezien. Bijzonder :wink:

Trouwens die zigeuners zette haar in om te bedelen toch? Las ik?
Ze ziet er ook niet echt gelukkig en verzorgd uit, wat mij betreft goed dat ze daar weg is.

Aan de andere kant, wat nou als ze wel heel goed door die zigeuners is verzorgd en hun als haar echte ouders ziet, zou het dan beter zijn om haar daar te laten of om haar in een weeshuis of pleeggezin te zetten?

^ Ja precies dat! Misschien was ze, ondanks dat ze er zo onverzorgd uit zag, wel heel erg gelukkig omdat zij die mensen gewoon als haar ouders zag. Maar misschien werd ze ook daadwerkelijk gewoon niet goed verzorgd en was ze helemaal niet gelukkig daar. Dat is echt lastig!

Die biologische moeder zag er niet veel capabeler uit, en haar verhaal hielp ook niet mee… Arm kind…