Marc Jacobs Splash "Rain"

Hoi!
Ik ben op zoek naar een nieuw parfum, en toevallig weet ik nog dat ik een hele tijd geleden in de douglas de geur “Rain” van Marc Jacobs rook… En dat ik hem behoorlijk geweldig vond. Alleen nu ben ik erachter gekomen dat ze “Rain” niet meer in de winkel verkopen (het hoort bij de Splash-lijn en dat is geloof ik een summer special met elk jaar drie verschillende geuren ofzo?)… Ik kan hem wel nog op internet kopen, maar ik weet niet zeker of ik dat moet doen (het is wel ¤60 die je uitgeeft)…
Dus ik vroeg me af of iemand hier deze geur toevallig heeft en of die kan zeggen of de geur overheersend is, of juist subtiel, of hij lang blijft zitten, en of je er complimentjes over krijgt haha :stuck_out_tongue:
Alvast bedankt!

als jij hem behoorlijk geweldig vond, dan zegt dat toch genoeg? c:

Ik heb deze vakantie in Griekenland ook eentje van Marc Jacobs gekocht volgens mij uit de splash-lijn? Het is een megafles en hij heet Apple. Ik had m voor 40 euro maar daar heb jij denk ik ook niet zoveel aan :flushed:

ik zal als ik jou was wel geen parfum kopen via marktplaats of ebay want dat kan fake parfum zijn.
dan is de geur heel snel weg

@Khaos, jaa, alleen had ik hem niet echt getest in de winkel door 'm op te doen, en ik wil geen 60 euro uitgeven aan een geur die snel weg is =)
@xherewegoAGAIN ja dat is volgens mij van de splash lijn van 2010, maar die ik wil is van 2009 geloof ik… ik ga volgende week trouwens wel op vakantie naar griekenland dus who knows!! :grinning: blijft die van jou lang zitten trouwens?
@xHailey nee, t was via parfumswinkel.nl, dat lijkt me wel te vertrouwen toch?

ik heb zelf geen ervaring met parfumwinkel.nl
misschien kun je een resensie opzoeken ?