Marathon 2011!

Oke, ik heb dus vorige week besloten te gaan trainen voor de marathon. Ik vind het jammer dat ik hier geen blog bij kan houden (voor zover ik weet), dus vandaar dat ik een aparte blog heb geopend.

Eerste Blog! :grinning:

Ik hoop dat jullie leuke reacties achterlaten, zodat ik nog meer motivatie heb om dit te gaan doen!
En als jullie tips hebben (over het trainen zelf, qua eten, of misschien zelfs over mijn schrijfstijl), laat ze maar achter! :slightly_smiling_face:

UPJE. Niet echt slim om dit topic om half 1 's nachts te maken! :grinning:

Nee inderdaad, haha.
Succes!

Wat voor marathon?

De Marathon van Rotterdam.

Iets meer dan 42 km. :slightly_smiling_face:
Vandaar dat ik nu al aan het trainen ben, haha!

haha leuk!!! =)

upjee ;; SUCCES :stuck_out_tongue:

oooh oke.
gewoon één keer op één avond ?
Ja sorry, geen idee.

Wauw, knap van je! Respect (:
Laat je weten of je het hebt gered, als het zo ver is?

Heb je zoeits als een schema? Of je kan ook die start-to-run podcast op je ipod laden, dat is echt een goede! Met leuke muziek, voor te rennen. (:
Wens je super veel succes en respect! haha

Ja, we hebben een heel trainingsschema. En ik wilde net gaan rennen, maar het is nu echt te warm :frowning_face:
Ga zometeen wel, als het een beetje is afgekoeld, anders kom ik zo afgebekt thuis.

@ LAxANOUK: Is inderdaad gewoon op een dag. Dus je begint volgens mij rond een uurtje of twaalf, en om vijf/zes uur moet je binnen zijn. Volgens mij moet je hem binnen 5,5 uur halen ofzo. Maar komt wel goed. 8 km per uur is voldoende, en dat is echt zachtjes. Maar moet nog wel echt een jaar trainen, anders lukt het niet.
Train nu drie keer in de week!

Succes! ;d

Veel succes!
Ik vind hardlopen ook echt leuk, maar een marathon kan ik helaas niet lopen :frowning_face:
Dus heel veel succes en blijven doorzetten :grinning:

Oh wel jammer voor je! Waarom kan je hem niet lopen dan?

En ik hoop dat ik het volhou. Ga zo weer even naar buiten, kijken of het een beetje afgekoeld is haha!

Succes! Heb je al meer ervaring met hardlopen?

@ MissMusic: ja een paar keer gedaan. Maar ga nu opbouwen natuurlijk. Het is ook niet zo dat ik nu meteen een aantal kilometer ga lopen in een keer, rustig opbouwen. :slightly_smiling_face:

Uppie uppie uppie! Ik heb lezers nodig, haha!

het is ook wel verstandig om je spieren te trainen. en er zijn ook best wel veel ‘bijeenkomsten’ met groepjes, daar kan je wel heengaan als beginner en dan kunnen ze je wel vertellen of je goed loopt of dat je iets moet veranderen etc.
wel heel knap dat je dit binnen een jaar wilt gaan halen, hopelijk heb je al een redelijk conditie want anders wordt het echt heel zwaar!
heel veel succes! en volhouden, niet opgeven

mijn vriendin doet daar ook aan mee, leuk om te lezen!

Is dat dan niet net zo iets als de nijmeegsevierdaagse maar dan gewoon x 4?