MapleStory

Hello (’:

Ik was benieuwd of hier nog mensen ook MapleStory spelen?
MapleStory is een 2D game die je online download en daarna installeert op je PC.

Ik speelde jarenlang op Global, maar kan nu niet meer op m’n account komen en nu speel ik noodgedwongen op Europe. Maar ik probeer nog steeds mijn orginele account weer terug te krijgen (=

uh nog nooit gedaan :’)

daar was ik eerst dus egt royaal verslaafd aan :stuck_out_tongue:

euh…

nee.

Ohh jaa dat heb ik ook nog gespeeld maar op een gegeven moment wordt het vreselijk eentonig

nee, nooit gedaan

is dat net zoiets als runescape?

Mijn broertje heeft dat wel eens gespeeld…
Ik niet. :wink:

oh god ik ben blij dat ik dat niet meer speel, ik had echt geen leven toen haha, zo verslavend dat…

Ik heb het vroeger gespeeld, toen ze nog bezig waren met heel veel dingen in de game te stoppen… dus het was toen der tijd een beetje eentonig, je kon eigenlijk alleen maar monsters verslaan en je had heel weinig kleren/werelden. Voor een paar jaar terug had ik het weer op mijn computer maar toen zag ik dat je voor heel veel dingen moest betalen enzo… dus vond het niet de moeite waard om het weer te gaan spelen. Weet niet hoe het nu eruit ziet, en of het leuker is geworden?

Nooit gespeeld, wel runescape een lange tijd :’) gelukkig nu niet meer

Ja speelde :stuck_out_tongue: maar ik hoorde van mijn broertje dat er een grote update (global) was dus gisteren ging ik toch even kijken wat er allemaal was veranderd. De rede dat ik niet meer speelde was omdat mijn hp laptop zo traag was en nu gaat het spel nog langzamer. Bovendien is mac niet zo’n goed alternatief ervoor haha.

ik heb de 1 year anniversary op global nog meegemaakt :ok_woman:

Wow MapleStory… Was er 4 jaar geleden verslaafd aan. Ik speelde het zowat elke dag =) Mooie tijden haha…

Ik denk niet dat ik het nu weer kan spelen, heb er geen geduld meer voor.

ik ga het eens proberen denk ik. het is tenslotte vakantie XD

Precies dit haha
Speelde het in de 1e/2e klas, zit nu in de 6e…
Iedereen speelde het bij ons in de klas hahaa. Ik was magician ofzo, weet niet meer welke level maar wel aardig ver.
Nu doe ik het nooit meer, speel nooit meer spelletjes ofzo :stuck_out_tongue:

Ooh, daar was ik echt die-hard verslaafd aan XD haast eng gewoon.
Toen ben ik overgestapt op Audition, maar nu speel ik geen van beide meer.

mijn broertje is daar helemaal verslaafd aan.

Hahaha, dat heb ik zoooo lang gedaan.
Was zo leuk. :’)

Ik was verslaafd aan dat spel! xD