MapleStory. <'3

Haha nee dat is éeeecht stom.

ik wou het ooit downloaden maar toen werkte het niet met vista :pensive:

nog nooit van gehoord :’).

@hierboven

Het werkt nu wel met vista,

Ik speel global :slightly_smiling_face: al vet lang, sinds de beta dus dat is iets van 5 jaar ofzo als het niet langer is :stuck_out_tongue: maar wel veel pauzes gehad, heb nu 75 hermit en 64 cleric in bera =)

Sinds mijn 9e speelde ik het. Maar ik moest steeds weer een nieuwe maken omdat ik mijn 5 punten niet goed had gebruikt. Na een tijdje snapte ik er meer van. Ik speelde ook op Global. Ik speel het nu ongeveer 1 jaar al niet meer. Ik heet lianfung en ben magician en zit in level 29, 98%.
xx

heb je het ooit gespeeld?

Ja.

Ik heb het gisteren ook gedownload:D

Nooit gespeeld… Maar het klinkt een beetje WoW of runescape achtig XD dus nee bedankt

Ik ken het wel, alleen wij mogen dat niet downloaden op onze computer :frowning_face:
Die poppetjes zijn snoezig

wat is het dan? link?

ik heb het net weer gedownload, en da ding zegt weeral dat da niet werkt met vista :")

up!

hoezo vind je het stom?

Ik heb het ook gespeeld,
alleen nu is het een beetje dood gegaan op mijn computer.
Maar ik ging altijd op maple dat je opeens 20x lvl up gaat.
Dat is veel leuker anders moet je zoveel trainen voordat je eindelijk eens lvl up gaat :hammer:

Ik heb het ook ooit een keer gespeeld, maar ik speel nu vaker Puzzle Pirates (net zoiets) :wink:

Ik heb het ook gespeelt, wil het nu weer spelen alleen hij doet het niet op mijn laptop >.<

.

Haha dat speelde ik! Ben ermee gestopt want iks napte d’r geen poepv an.