MapleStory. <'3

Heei,
Ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die op MapleStory zitten,??
(jaah het is zeker een deel van mein leven xD… :wink:
Want dan kan ik daarover nog een paaar vragen stellen…

xx,

Uuhm… wat is MapleStory…?

Haha ik heb het een tijdje gespeeld maar vond het niet zó omdat het 2d is.

Btw is een spel dat je gratis kan downloaden en dan met een heleboel mensen tegelijk speelt, beetje WoW-achtig maar dan schattiger en 2d, en gratis ^^.

ik keek die anime…

Oow da spel XD kzat er vroeger wel heeeeeeeeeel vaak achter maar nu heb k er amper tijd voor (bergen huiswerk XD)

Ik speelde het ooit heel even

haha best wel leuke spel kzit er nou ff op xD

xD,

noujaah zit er meestal niet zolang op… vanwege hw! >=l
Mjaah, ikga Frans leren bb.

xx.

Ik speelde het ook een keer ooit, het is wel leuk :grinning:.
Al mijn neven en broers enzo speelden het ook, maar ik heb echt veel te veel huiswerk, & ben het een beetje zat geworden ;p.

yay.
noujaah mensun zeg het maar als jullie er niet meer op hoeven en ik all jullie geld kan innen >=D
(xD)

xx,

Ik speelde 't vroeger ook, maar ik snapte dr eigenlyk niks van.
Wist niet echt wat het doel was.

het heeft eigenlijk niet egt een doel.
Behalve dan plezier hebben!
En dat is natuurlijk ook belangerijk :wink:

Haha, ja dat deed ik vroeger.
Was echt een soort van verslaafd, m’n ouders moesten me er zeg maar bij wegslepen, ghehe. Doe het nu niet meer, vind het niet zoveel meer aan. Heb het wel nog steeds op m’n laptop staan ;p

Ken het niet?

Sinds een paar dagen speel ik het weer, bijna verslaaaafd

Waar kun je het downloaden en wat is het precies?

Paar jaar terug een hele tijd gespeeld, binnenkort weer eens downloaden :grinning: was leuk spel XD

Een paar jaar geleden was ik helemaal verslaafd aan Maple.
Maar dat was nog voor de tijd dat Maple Europe kwam, want toen dat kwam stapten al mijn Maple-vrienden naar Europe over. Ik vond ik het steeds minder leuk worden. Maar dat kwam ook omdat ik geen zin had om steeds te trainen. En steeds Party Quests doen is ook niet leuk.

Ik had trouwens een 2 Ice Wizards van hoog in de 40 en een Assassin van ergens in de 30 en een hunter van lvl 2nogwat (ik begon steeds opnieuw omdat het poppetje me begon te vervelen).

ik had het ook, ik had een magican van lvl 33 maar het haar was mislukt dus ik begon met een nieuw popetje en die is lvl 50 alleen mn broertje doet bijna alles :grinning_face_with_smiling_eyes: