MAP

hoi!
ik heb maandag seks gehad, en dat was ook de laatste pil die ik moest innemen die dag. alleen heb ik die maandag ook een MAP genomen.
pil wel vergeten 1x , wel condoom en dus voor zekerheid de MAP maar niet omdat het erg mis ging ofzo, puur zekerheid.

het is nu zaterdag en ik ben nog steeds niet ongesteld. ik moet meestal 4 dagen wachten totdat ik ongesteld word, maar nu duurt het dus wat langer.

maandag moet ik alweer mijn eerste pil nemen.
hoe kan ik dit het beste aanpakken als ik niet ongesteld word? de kans op zwangerschap is erg klein.

op internet staat wel dat je menstruatie kan uitblijven door de hoeveelheid hormonen…

ik heb echt tips nodig!

als je een condoom ebruikte waarom heb je de MAP dan genomen?

als je de MAP pakt dan ligt je hormonen systeem volledig in de knoop. Zelfs als je nu geen maandstonden krijgt moet je opnieuw je pil op de normale dag beginnen inslikken. Dus maak je geen zorgen als je deze maand geen maandstonden krijgt, dat komt gewoon door al de hormonen

ja ik heb geeen vriend, het is neit in een vaste relatie ofzo… ik dacht beter de MAP erbij dan toch een kans op zwangerschap.

heel erg bedankt voor de reactie, geeft me beetje rust haah

Graag gedaan… normaal gezien ben je echt wel veilig met de condoom hoor :slightly_smiling_face: MAP is geen grapje voor je lichaam… maar als je teveel twijfelt is het wel beter.

welke week was je de pil vergeten? (3e week is er niks aan de hand. en moet je verderslikken) En als je ook een condoom hebt gebruik lijkt het me zeer minimaal dat er iets mis zou gaan. MAP is nou niet echt een gezond iets voor je lichaam. en zou ik ook niet zomaar nemen als je toch safe hebt gedaan.

Ik voel me nu echt heeel dom ofzo maar wat is een MAP?

^ morning after pil

maar die MAP was toch wel een beetje overbodig, want als je 1x je pil vergeet is het toch niet meteen onveilig? bovendien heb je een condoom gebruikt. Maargoed ik denk dat je gewoon dezelfde dag moet beginnen als normaal.

Komt door dat je stresst geloof mij je wordt het vandaag of morgen