Map of schriften??

Elk jaar wissel ik af met mappen en schriften:
Dan weer een map, want die is zo handig voor alle stencils & je kunt (als ie vol is) hem leeghalen en ook zo weer bijvullen.
Maar zo’n ding is wel ontzettend groot & zwaar & soms valt ie helemaal uitelkaar!!
Dan kies ik weer voor de schriften, want die zijn niet zwaar, in verschillende grootte, maar waar moet je je stencils kwijt & als ie vol is, moet je een nieuwe.
& dan moet je beide schriften meenemen naar de les, want er staan nog dingen in het oude schrift wat je wel nodig blijkt te hebben.
Kortom welke is nou het handigst??
Heeft iemand een handige tip/ herkend iemand dit ook van haar eigen schooljaren??
Reageer dan!!!

ik gebruik zelf altijd schriften. maar een vriendin van mij die plakte voorin in haar schrift een envelop en daar deed ze dan de stencils in. was wel handig want ik deed het niet en was ze altijd kwijt

Ik gebruik schriften, meestal weet je wel wat nodig is en wat niet van de vorige schriften, dus kan je afwisselen met meenemen!

in leerjaar 1 & 2 gebruikte ik schriften, maar ik was de schriften altijd kwijt en de papieren enzo ook.
in de derde had ik een map, en dat is veel handiger. niets kwijt altijd alles bij je! (:
dus dit jaar weer eenmap voor mij!

Ik gebruik zo’n heel grote, dikke notebook van de HEMA (2 eigenlijk). Ik heb er zelf plastic hoesjes ingedaan voor stencils en die is echt nog niet vol, terwijl ik hem al een jaartje heb gebruikt.
Er is er trouwens ook één met insteekhoezen, maar die heeft geen tabbladen.

Ik gebruik meestal gewoon schriften, grote vind ik dan het fijnst. Voor stencils e.d. heb ik altijd een soort map met allemaal vakjes er in, of gewoon zo’n omslagmap, als je begrijpt wat ik bedoel? Die haal ik bij de Action. Ik heb nu ook, omdat ik m’n examen in ga en graag alle aantekeningen bij elkaar wil hebben, een collegeblok met tabbladen gekocht zodat ik daar per vak de aantekeningen in kan maken.
Ik heb dus schriften voor de opdrachten, een collegeblok voor aantekeningen en een map voor papieren :’).

Ik gebruik altijd collageblokken altijd handig en het ligt eraan welke je hebt daar heb je ook nog dingen in voor stencils.

Ik gebruik al een tijdje een map van de Hema op A5-formaat. Voor mij handig omdat ik voor verschillende vakken meerdere boeken heb, en het met een grote map erbij wel heel vol wordt. En schriften raak ik kwijt, vandaar. =)

Schriften heb ik altijd gebruikt.
Veel fijner dan zo’n lompe zware map vind ik. Voor de vakken waar ik vaak stencils voor kreeg had ik gewoon nog een snelhechtertje erbij. Daarnaast kan ik niet schrijven in een map door die ringband.

Ik heb alles al gehad zo ongeveer, maar ik heb nu gewoon a5-schriften. is misschien wel sneller vol, maar dan koop ik wel nieuwe. lesbrieven doe ik gewoon in snelhechter denk ik…

Ik gebruikte altijd zo’n dik notitieblok van de Hema, met tabbladen erin (voor elk vak een tablad, zeg maar).

ik gebruik ALTIJD schriften, zo’n map past niet eens in mijn tas haha

ik heb altijd een collegeblok

ik gebruik altijd schriften :slightly_smiling_face:

Schriften en blaadjes in zo een dun mapje waar je blaadjes in kwijt kan, probleem opgelost :B

Schriften, maar die tip om de losse stencils in een envelop te stoppen is wel top! Dankjewel!

Ik gebruik altijd schriften, die stop ik dan in de boek van het vak. Dus uiteindelijk neem je het boek mee en vergeet je nooit je schrift :3/
Map heeft wel andere voordelen , maar dit vond ik toch altijd het handigst

Ik gebruik het liefste grote schriften en voor Nederlands gebruik ik een collegeblok (geen idee wrm maar this in de loop van de jaren zo blijven hangen xD)
Voor sommige vakken gebruik ik kleine schriften omdat die eenmaal ook op moeten haha.
Ik schrijf 9 van de 10 keer mijn aantekeningen allemaal achteraan in het schrift en opdrachten gewoon aan het begin.
Al die bladeren en stencils stop ik in mijn boek of anders een map als ik doe heel toevallig bij heb.