mannenhaar?

Ik heb echt geen flauw idee waar ik dit topic zou moeten plaatsen dus dan maar hier.

Ik heb dus op mijn buik een soort van streep van haar zegmaar, je weet wel, wat mannen ook hebben; van je navel naar je vagina zegmaar. het is ook best wel donker, dus het valt best wel (ik heb een vrij lichte huid) erg op.
Heeft iemand dit ook, en wat doe je ertegen?

liefs & bedankt!

bleken/harsen/epileren…
maar niet scheren :stuck_out_tongue:

@ BlossomCheeksword alleen donkerder dikker ervan. heb ik al een aantal keer gedaan, maar bedankt voor de tip.

EEN PIKSNOR.

geen idee wat je daarmee aan moet.

Ik heb het ook, epileerapparaat.

maardan ja, voor vrouwen :slightly_smiling_face:

heel normaal hoor. Epileren.

epileren of harsen ofzo ;p

Ik heb dat ook xD Ik laat het gewoon zitten tenzij ik ga zwemmen ofzo. Dan scheer ik het even snel en nee het komt niet dikker terug :wink: Heb 1 keer geprobeerd te harsen daar nou OMG zeg AU! En toen was het er geeneens af T.T

Een vriendin van me heeft het, gewoon harsen of met veet weghalen.

ik heb het ook :frowning_face:

LANG LEVE PIJNLOZE ONTHARINGSCREME WAAR JE HAARTJES NIET DIKKER EN/OF ZWARTER VAN TERUGKOMEN.

heb ik ook, ik epileer het gewoon, doet helemaal geen pijn en uiteindelijk verdwijnt het.

NIEEEEIEIEIEIET SCHEREN.
krijg je lekker harde stoppels op je buik,

Harsen.

harsen, waxen whatever iets in die richting als je maar niet gaat scheren;)

Oh ik heb dat ook een soort van , maar geen haar, gewoon een streep op mn huid. Niets aan te doen bij mij :pensive:

Hmm, ik heb het zelf niet, maar ik denk dat ik het met ontharingscreme zou proberen

dat heet klimop :grinning_face_with_smiling_eyes:
waxen misschien?

Weglaseren?