Mannenblunders?

IK heb al wat gelezen over vrouwenblunders, maar vraag me af wat het ergste is wat een jongen deed tijdens de sex. Bijvoorbeeld in slaap vallen, of iets raars zeggen? Verkeerde naam roepen?

hij kwam een keer voordat we aan de “echte” seks begonnen. Maar dat vond ik zelf niet echt erg ofzo, alleen zelf baalde hij er nogal van :’)

hahhahahaha mischien was t zijn eerste x

Niet bepaald het ergste, maar hij gaf me per ongeluk een hele harde kopstoot en het deed zo verschrikkelijk pijn en toen was de mood weg. :dry:

Hij begon te lullen over minecraft… D: Tijdens. Echt. Wtf denkt ie wel niet aan dan? :'D

Hij noemt mij wel eens baas, omdat ik zogenaamd veel dingen regel en plan. Maar toen ik iets voorstelde in bed, was het “Ok baas!” en ja, toen hoefde het niet meer :hammer:

haha nee, dat was m’n ex en daar had ik t al 100000 keer mee gedaan daarvoor haha,
maar toen dat gebeurde al een hele tijd niet meer, dus ik denk daarom haha

Mijn ex zei weleens:
‘’ vieze slet ‘’
of ‘’ Hoer ‘’ toen was de mood meteen over (+ einde relatie) vind het niet gepast in een relatie en/of tijdens de seks. En hij viel van het bed.

Haha :’)

Ik vind het ongepast, hij zei het ook als we niet aan het seksen waren.^^

oei. idiot spotted.

Dit, + hij heeft me wel eens opgetild en toen ie me dus door de deur wou dragen knalde ik met m’n kop tegen de deur stijl. :’)

Dat ie in m’n oog kwam vond ik ook niet zo denderend trouwens. Of dat, toen we het tegen de muur aan deden en hij me dus vasthield, we beiden ineens keihard moesten lachen omdat we z’n broer hoorden schijten met veel geluid. Waardoor hij me dus niet meer kon houden en we allebei op de grond vielen :stuck_out_tongue: maar ach, meestal vind ik die klunzige dingen tijdens de seks wel leuk. Lachen tijdens de seks kan nooit kwaad.

hij gooide me na wat zoenen enzo op zijn bed en die zakte in met mij erbij… :stuck_out_tongue:

Me vriend zei eens: wacht ff, jeuk aan m’n zak… Maar daar kunnen we nu nog steeds wel om lachen xD Want zo serieus hoeft t van mij ook niet altijd xD