Mannen willen geen 2e date

Ik start dit topic omdat ik zelf mee maak, en vaak zie in mijn omgeving dat mannen 9/10 keer niet op een 2e date willen.
Tijdens de eerste date geven ze uit zichzelf aan dat ze je weer willen zien, je aantrekkelijk vinden, de date mega lang laten duren en verder goede gesprekken met je aan gaan. Er wordt nog over even over en weer geappt na de date vanuit het initiatief van de man. Het zit wel koek en ei.

Alleen wanneer je na een aantal dagen na de date vraagt wanneer ze tijd hebben word je of genegeerd of afgewezen.

Zijn er meer vrouwen die dit mee maken?

als er geen klik is zal dat altijd gebeuren,

En een klik komt van 2 kanten :slight_smile: De Man die jou wel wil zien na een 2e date zal hopelijk voor jou een blijvertje zijn

Ik denk dat veel mensen onrealistische verwachtingen en eisen hebben van dates. Iemand moet meteen perfect zijn. Ik hoor best veel vriendinnen klagen over hun dates. Ze worden of zelf geghost, of doen exact hetzelfde omdat iemand niet meteen Mr.Perfect is. Maar, ze klagen wel dat ze nog steeds single zijn.

2 likes

Herkenbaar dit, gelukkig wel nog maar 1x meegemaakt zelf, maar ik hoor ook vaker van vriendinnen dat ze zoiets meemaken. Op eerste date met een leuke man, super gezellig, de hele avond elkaar leren kennen, kunnen lachen, maar ook diepgaande gesprekken gehad, en het inderdaad erg laat gemaakt (we werden het café uitgekickt omdat ze gingen sluiten). Tijdens deze eerste date hadden we zelfs al afgesproken wat we tijdens de tweede date zouden gaan doen.

Afscheid genomen met wat zoenen, wanneer ik uiteindelijk in bed lag appt hij mij dat hij “het bijzonder gezellig vond” en dat “de tijd zelden zo snel voorbij is gevlogen”. Dus ik denk: dat zit wel snor.

We blijven een beetje appen tot ik een week na die eerste date het onderwerp van die 2e date opgooi, waar ik een “mijn agenda zit erg vol de komende weken, ik kom er nog op terug” op terug ontvang. Ennn… dan kun je het al raden: hij kwam er niet meer op terug :ghost: geghost.

…mannen :woman_facepalming: