Mannen tegen rechte pony's

Ik heb eens rondgevraagd en op het internet wat gezocht en mijn conclusie: mannen houden echt bijna nooit van rechte pony’s. Terwijl vrouwen het doorgaans wel nog iets vinden hebben.
Hebben jullie hier soms een verklaring voor? Heeft dat iets met symmetrie te maken ofzo?

Geen idee. Maar niet erg, ik ga mijn pony toch weer schuin doen :V

rechte pony’s staan niet bij iedereen, maar voor mensen met een groot voorhoofd zoals ik is het een perfecte uitkomst.

Ik had zoiets gehoord dat mannen alles altijd on-perfect willen zien en een rechte pony is helemaal recht (als het goed geknipt is) en daar kunnen zde niet tegens ofzoiets. Ik weet het niet zeker hoor

Maar ik blijf toch lekker bij mijn rechte pony :slightly_smiling_face:

Trouwens, als ik geen of een schuine pony heb lijk ik meteen 5 jaar jonger

Nee hoor.
mijn man houdt eran

Ja zoiets heb ik ook gehoord/gelezen. Dat mannen juist ‘net niet perfect’ mooi vinden.

je haalt me de woorden uit mn mond.

Al hebben ze het soms wel over het ‘perfecte’ meisje.

Ja! Dat was mij ook opgevallen! Ik had het er ook eerst over met een paar jongens, en toen kwamen ze tot de conclusie dat iedereen met een pony op kokosnootkop lijkt. Haha, makes no sense at aaaaaaaaall.

Oh, nooit geweten

Ik vind bij veel mensen een rechte pony ook niet echt staan, maar bij sommige is het wel gewoon leuk

Ja dat is best vreemd want dan zou het perfecte meisje, niet perfect moeten zijn.

Hé daarom hebben de jongens uit mijn klas altijd een hekel aan mijn lerares Frans.

Dat zei mijn lerares bio een keer, maar ik weet het niet zeker want zij kraamt weleens onzin uit

Dat zei mijn lerares bio een keer, maar ik weet het niet zeker want zij kraamt weleens onzin uit

haha okee XD

daar in tegen staat een schuine pony bij iedereen, volgens de cosmo girl =P

daar ben ik het niet mee eens, bij sommige mensen vind ik dat ook echt voor geen meter staan :stuck_out_tongue:

En bij mij kan gewoon geen schuine pony :confused:

Ik heb een rechte pony omdat ik een groot voorhoofd heb,
en dat vinden mensen nou nét wel leuker staan omdat het mijn gezicht beter doet uitkomen.
Het hangt gewoon van persoon tot persoon af. :slightly_smiling_face: