Mannen op Girlscene

De laatste tijd komen er steeds meer mannen op het forum en voorheen waren mannen/jongens verboden op dit forum. Mijn vraag is, vinden jullie dat deze regel nog steeds moet gelden of kan de regel versoepeld worden?
Bijvoorbeeld als een jongen echt advies nodig heeft oid?

Ik weet zo gauw niet hoe ik een poll op kan aanmaken, dus maar even een topic

Ik denk dat het nadeel is dat je veel mannen krijgt die iets posten omdat ze ergens op geilen of seksuele vragen stellen.

Zie dat laatste tijd veel op dit forum. In principe ben ik niet ‚Äėtegen‚Äô, maar vind het wel een lastige.

Zie ook zelden dat een jongen echt om advies vraagt.

1 like

Ik vind (jonge) jongens die hier oprecht om advies vragen wel oké. Mannen die duidelijk aan het trollen zijn in sekstopics of oude kerels die vragen of het oké is om aan te pappen met de tienerdochter van hun buren (zoals gisteren…) mogen wat mij betreft permanent verhuizen naar het viva-forum.

1 like

Hahaha ja. Daar krijgen ze in ieder geval genoeg reacties met de boodschap dat dit toch écht niet kan. :’)

1 like

Ja, dit vind ik dus ook

Ik vind jongens op een meidenforum raar. Er zijn genoeg plekken waar ze terecht kunnen. Als ze ook nog een meisjesnaam kiezen als profielnaam. … why?

Als af en toe echt een serieuze vraag wordt gesteld, dan kan ik het prima vinden, maar praat over 20cm lange piemels of ander sekspraat, nee liever niet. Ik kan me ook voorstellen dat het meiden weerhoudt om nog vragen te stellen als dit soort opmerkingen komen.

Ik zou het waarderen als er streng wordt opgetreden tegen nieuwe accounts die duidelijk provocerende berichtjes plaatsen.

1 like

ik sluit me daarbij aan. ik kan me ook voorstellen dat het voor andere meiden ook minder fijn is om intieme dingen te posten als je weet dat hier allemaal mannen zitten.

Hele goede vraag Mirrorball, het komt inderdaad laatste tijd zo veel vaker voor! Vroeger toen het een stuk drukker was werden mannen standaard geband van het forum. Nu denk ik, ja als ze gewoon normaal advies vragen… niks aan de hand.

En daarnaast zijn er misschien ook leden die man zijn en zich normaal gedragen. In principe zou ik ook gewoon een man kunnen zijn haha. Je weet het nooit zeker.

Maar verzoeken voor trio’s, cammen etc. van een man denk ik niet dat we moeten toelaten.