Mannen Bandshirt

Heeey
oke hier komen een paar vragen en ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden:O
Ik wil graag nog een bandshirt erbij, ik heb er al een aantal en dit zijn allemaal vrouwens bandshirts. Maargoed het shirt dat ik nu wil is er alleen voor mannen… en Ik heb een vraagje, Kan dit ?
En weet iemand hoe de maten dan precies vallen
Als ik het doe ben ik van plan omvia de large te bestellen, dus heeft er iemand ervaring met die maten (A) heel erg bedankt als iemand kan helpen (: !

Hoezo zal dat niet kunnen? XD Gewoon wijd valt dat dan

Hangt een beetje van je eigen maat af denk ik.
Probeer anders eerst gewoon een medium maat, valt die alsnog te groot, dan kun je er een soort tuniekje van maken dmv een riem erom heen te doen. :slightly_smiling_face:

Ik zou een S nemen, omdat bij mannen de schouder vaak breder zijn, en vind je het niks, stuur je hem toch terug?

Hmm Jaa okee! dankjullie, hier had ik dus nog niet echt aan gedacht, maar aangezien ik nogal een groot geschapen ben, oke dit klinkt stom maargoedxD heb ik altijd een beetje lastig met shirtjes omdat ze dan omhoog :S , maargoed ik denk dat ik dan idd voor S ga en anders stuur ik hem terug, Dankje iniedergeval(:

Wat is je gewone klerenmaat? Ik draag bijvoorbeeld 38 in een gewoon t-shirt, en van bandshirts (mannen) koop ik meestal YL (youth large) of S (small). YL is kleiner dan S.

Ja meestal heb ik 38 (: !

ik zou dan een s bestellen…welk shirt is het eigenlijk? bn nieuwschierig:P

Ik heb ook een bandshirt voor mannen, en ik heb er de kleinste maat van genomen die er was (S). Nu issie nog steeds een beetje groot, maar het zit in ieder geval wel lekker n_n

Normaal heb ik L bij t-shirts o:

Bij mij ligt het aan het shirt zelf. Ik neem meestal M maar S kan ook wel.
Het is wel dan wijd maar goed, mannen shirts zijn gewone niet strakke shirts.

Ik heb net een nieuw blink182 bandshirt van de large.
Die heb ik wel expres in L genomen , en het is een mannenshirt :slightly_smiling_face:
Normaal heb ik xs/34 maar ik draag het shirt als jurkje.

Ik vind bandshirts voor mannen leuker. Ik vind dat zulke shirts wijd horen te zitten.

Zou je daar een foto van willlen maken? hoe jij het draagt? want ik krijg dat dus nooit, op een leuke manier dan, voor elkaar!

?

Ik draag alleen maar mannen bandshirts, die vrouwen dingen zijn zo kort als de neten. :stuck_out_tongue: Vind het juist mooi als ie wijd valt. Maar ja da’s mijn stijl/smaak.

Ik heb van mijzelf XS, maar bij mij zit S echt huge… :flushed:
Ik heb allemaal mannenbandtees, dus mijn tip : Koop een maat groter dan je eigen maat.