mann, wat moet ik nou?

ah ik heb echt een probleem met zo’n jongen. ik weet echt niet of ik het nog kan redden.
want vlak voor de herfstvakantie werd ik verliefd op zo’n jongen, Jamie, en ik was echt heeelemaal gek op hem, en toen leerde ik hem beter kennen enzo, en toen hadden we op een gegeven moment gezoend. en ik liep op wolkjes haha, maar de volgende dag sms’te hij dat hij nog niet klaar was voor een relatie, dit dat, superlang sms’je, die avond hebben we ook nog gebeld, ik huilen, hij huilen, maar hij wou me niet kwetsen enzo.
en toen had hij zo’n heel verhaal dat hij er altijd voor me zou zijn, maar na alweer een week begon hij me zwaar te negeren. en dat doet hij nu nog steeds. m’n vriendinnen hebben me al overgehaald hem van msn te verwijderen, en z’n nummer te verwijderen, en het is nu al echt maanden geleden dat ik m heb gezien, en ik ben ook niet verliefd op m ofzo, maar is het slim om nu nog contact met m te zoeken, of kan ik het beter laten rusten? ;$

wow, wat worden er opeens veel topic aangemaakt bij dit liefde & boys.

Laten rusten… Teveel gevaar dat je opnieuw hoop krijgt.

Als jij die jongen nog leuk vind, gewoon contact zoeken ? Misschien is die er nu wel klaar voor? Zo niet, heb je gelijk wat duidelijkheid! En kun je meteen even vragen waarom die je negeerde (:

Je bent niet verliefd op hem, en het is ook rot wat die jongen gedaan heeft! waarom zou je nog contact met hem willen?

ah dankje (:

hmm … gewoon eventjes laten rusten :slightly_smiling_face:
en na een tydje heel subtiel hey zeggen op msn als hij hey trg zegt dn moet j aan n goed gesprekje beginne :grinning: praat dan over leuke dingen dan zal hij je na een tijdje ook leuk vinden als je zijn vertrouwen gewonne hebt afspreken ;p

ja naja ik weet niet of het niet heel raar is als ik m opeens weer toevoeg haha

Ik vind dat je wel beter verdient hoor, eerst zoent hij jou en dan is hij ‘‘er niet klaar voor’’.

Misschien dat hij jou ging negeren om jou uit zijn hoofd te zetten omdat hij er niet klaar voor was?
Jongens zijn niet zo subtiel

ah thanks. ik denk dat ik m maar gewoon laat, haha sukkel.

laten rusten. Als hij ooit ‘klaar’ voor jou is zal hij wel proberen contact te zoeken met jou.

ik zou het ook laten rusten…

Misschien kun je alleen contact zoeken om het helemaal uit te praten en vragen waarom hij je negeerde? Dan heb je die vragen teminste uit je hoofd en kun je daarna verder kijken.