Manieren om van je hik af te komen

Hikke sprikke sprauw, ik geef de hik aan jou, ik geef de hik aan een anderman, die de hik verdragen kan :’)

Neus dicht en water drinken. Het enige dat effectief helpt.

Het enige wat helpt is er niks aan te doen, dat heb ik zo ervaren :’)

Hahahahaahaha ik ken een andere:
Ik heb de hik, ik geef je een tik, ik geef je een dauw, nu is 'ie voor jou!

wat de rest al zei, je adem inhouden. ik hou altijd 10 seconden mijn adem in en dan is het weg!
maar ik ga ook wel eens op de kop hangen *vooroverhangen dus* en dan heel veel drinken. dan is het ook weg ;'d

Op je kop water drinken helpt echt !

Heeel diep ademhalen
En dan 7x slikken
En dat is écht heel moeilijk maar ik kan het nu en het helpt écht! :slightly_smiling_face:

aan iemand vragen of diegene JOU vraagt wat jy eergisteren of gisteren heb gegeten,
of je adem inhouden en 3 keer slikken!

Normaal heb ik altijd het gevoel dat diegene laten schrikken voor geen meter werkt, maar een tijdje geleden onder Aardrijkskunde liep de leraar langs en vroeg hij waarom ik niks aan het doen was dus ik zei: ‘Ik heb heel erg last van de hik, meneer.’
Zegt hij heel vaag van: ‘Oh daar is maar één oplossing voor…’ En toen dacht ik dus dat hij weg liep, maar hij liet me KEIHARD schrikken.
Het was wel weg toen :relieved:

Water drinken met ieniepieniemini slokjes en wel steeds tussen alle slokjes door slikken. Als je dat eventjes doet is je hik gegarandeerd weg. Da’s tenminste iets handiger dan op de kop water gaan drinken XD

Ik hou altijd mn adem in
& als dat niet helpt dan ga ik op mn kop hangen en proberen te slikken :’)

Haha oeps ik las stikken ipv slikken ^

Heel langzaam en diep inademen, en dan heel langzaam en diep weer uitademen…
En dan weer langzaam inademen en 3x slikken! :slightly_smiling_face:

up

Slok water in je mond nemen, hoofd tussen je benen laten hangen en doorslikken :slightly_smiling_face:

heeel snel achter elkaar water drinken met een rietje

Werkt altijd, gegarandeerd!

Ik concentreer me altijd heel erg op wanneer de volgende hik komt… En dan komt hij niet meer :slightly_smiling_face:

glas water drinken met oren dicht :grinning:

Okee, ik heb echt iets heel raars waardoor in van m’n hik af kom:
Ik ga dr gewoon aan denken ofzo, eecht heel raar, ik doe dan alsof ik de hik ‘zie’. En dan houd het ineens op. Echt raar, ik weet het, maar bij mij helpt het iniedergeval wel. :stuck_out_tongue:
Net als wat whatapleasure zegt:P