Manieren om te sporten voor luie mensen

Mijn vader zei dat Mijn vader zei dat ik veel beweging nodig heb om er beter uit te zien. Omdat ik echt dun ben. Maar ik heb geen zin om te verhuizen, hebben jullie methodes?

Wat is nu jouw vraag?

bekijk motiverende video’s en oefenvideo’s probeer wat caffine te nemen voordat je gaat sporten een zwarte koffie kan helpen who dies first apk

Volgens mij zeg je hier 4 dingen : ‘vader zegt’, ‘veel beweging nodig’, ‘echt dun’, en ‘geen zin om te verhuizen’.

‘Verhuizen’ lijkt mij bij voorbaat een beetje overkill. Waar komt dat vandaan?
‘vader zegt’. Vader zal het vast goed bedoelen. Maar uiteindelijk is zijn mening alleen van belang als hij met goede argumenten komt. Vraag daar eens naar.
‘echt dun’. Hoezo? Wijk je aanzienlijk af van de doorsnee dan? Zolang je genoeg en gezond eet, drinkt, beweegt, en je daar lekker bij voelt is er niets aan de hand. Vraag desnoods eens aan je huisarts.
‘veel beweging nodig’? Wat is ‘genoeg beweging’? Wie bepaalt dat? Vader? Koop een hond. Pak de fiets. Loop naar de winkels. Ga zwemmen. Vaak gewoon een kwestie van je gewoontes aanpassen. Daar heb je geen dure sportschool voor nodig. Veel beweging doet wel wonderen voor je humeur.