Manieren om kleding te verkopen

Omdat ik nogal krap zit en ik graag nieuwe winterkleding zou kopen, wil ik wat kleding verkopen. Ik heb alles op Marktplaats gezet waar ik bijna een uur mee bezig was met het uploaden en plaatsen, maar dit schiet niet echt op. Ik krijg vaak onzin boden of op de boden waarmee ik akkoord ga krijg ik geen reactie meer. Hebben jullie misschien tips om de kleding sneller te verkopen? Ik vraag naar mijn idee zeer redelijke prijzen. Bijna alle kleding is nieuw en ik vraag niet meer als een vierde van de aankoopprijs.

Hier op Girlscene is ook een Verkoop board. Heb er verder geen ervaring mee, dus zou je even daar moeten kijken voor wat meer info.

^ Dit idd, vaak kun je op Girlscene wel een deel van je kleding kwijt of ruilen.

op facebook heb je ook van die speciale pagina’s voor je regio (:

weloveswoppen.nl en unitedwardrobe.nl zijn ook verkoopsites. Gaan meestal ook niet extreem snel, maar ieder beetje helpt :slightly_smiling_face:

Ik ben zelf twee maal opgelicht via United Wardrobe en heb toen uiteindelijk via de PayPal site een claim ingedient waarna ik mijn geld terug kreeg van PayPal. Dus geheel betrouwbaar is dat zeker niet. Toch bedankt voor de tip, de andere site kende ik nog niet.

Oh, serieus? Balen! Zelf verkoop ik alleen via deze site, en koop ik niets dus dat wist ik niet, sorry!

De TS is geband, dus ik sluit dit topic maar. Als iemand hem weer open wilt hebben, stuur me een note :slightly_smiling_face: