manicure/pedicure set

hee allemaal.
ik heb een manicure/pedicure set gekocht bij de kijkshop.
Alleen nu zitten er allemaal verschillende opzet borsteltjes bij maar ik heb geen idee welke nou waar voor is en ik kan het ook nergens vinden…
weet iemand een site of zo waar de uitleg bij staat en welke borstel waar voor is want het staat ook niet in het gebruiksaanwijzing boekje…

Bedankt!

google.nl

Als je een jaar kan wachten dan kan ik het je vertellen, dan krijg ik ook manicure en pedicure op school.
Verder, kijk rond op google! typ gewoon in ‘manicure opzet borsteltjes’ ofso

Heb je een foto?

ja ik heb wel gekeken op google maar daar vind in het niet echt…
http://images.google.com/…:429,r:2,s:0&tx=114&ty=86
dat is hem

Ik schrijf maar op wat ik weet. Het plaatje is niet erg duidelijk.

Schijven
Hiervan heb je een schuur en polijstschijf. Een polijstschijf gebruik je om je nagels glad en glanzend te maken. Een schuurschijf om te vijlen.

Kegels
Er zijn ook verschillende soorten, maar dat leg ik maar niet uit.
Hiermee kun je de oppervlakte van je nagel polijsten. En een bepaalde kegel kun je ook gebruiken om droge huid en eelt te verwijderen. Dat is vooral voor je voeten dus (:

Frezen
Hierme kun je ingegroeide nagels losmaken. En nog wat dingen die ik niet meer weet.

En dan heb je nog een eeltslijper. Om het eelt onder je voeten weg te halen. (Meestal een ovaal steenhard bolletje)

That’s all i know.

weetje wat het is met die dingen
volgens mij koopt iedereen ze in een vrolijke bui, je gebruikt het hooguit een maand en daarna nooit meer.

maareh on topic, het ruwste is gewoon de snelste vijl, zo ga je steeds zachter en vorm je beter, dan heb je nog een stoffen ding wat polijst en verder weet ik niet precies wat er bij de jouwe nog bijzit.

hmm oke bedankt, ja ik denk dat ik kocht in vrolijke bui hahaha.
leek me wel leuk om te proberen enzo (: