Manic Panic roze haarverf

Hee iedereen!
Ik heb donkerblond/bruin haar, en ik wil het heel graag roze verven. Maar voor een tijdje! Ik kwam uit bij deze haarverf van Manic Panic: http://www.attitudehollan…ream-Hairdye-Classic.html kleurtje 05. Weet iemand hoelang deze blijft zitten? Ik was mijn haar om de dag. En kan iemand me uitleggen hoe dat nou precies werkt met verven en uitgroei?
[i]Alvast bedankt!

xxx[/i]

Update, mijn haarkleur:

http://i52.tinypic.com/2ednjwl.jpg

Ik weet wel dat je het pbly moet gaan bleken, omdat anders de kleur niet pakt.

nou ik had die van uhm… stargazer en die was echt zwaar slecht dus die moet je niet nemen is er naar 2 dagen uit. deze heb ik geen ervaring mee, dus upje voor jou.

Bleken is toch heel slecht voor je haar? En krijg ik hierna wel mijn oorspronkelijke haarkleur terug?

ja maar verven is dat ook…
Het is allemaal slecht voor je haar. Dus als je zeker wilt blijven van je eigen mooie haar niet doen!

Ja want bleek groeit uit, net als verf. Maar je haar wordt er niet mooier van zegmaar x]

Leuke kleur!

ik heb ze zelf vaak in de kleur paars geverft
na 2 weken is de kleur nog supper mooi, maar na 3/4 weken kan de kleur soms een beetje dof worden.
dus je zal zeker elke maand een potje moeten kopen en bovendien moet je eerst de delen van je haar ontkleuren voordat je ze zo’n felle kleur verft anders zie je het niet goed.
en door verven kan je haar dunner worden, afbreken etc.
verven is niet goed voor je haar en het kan lang duren voordat je je eigen haarkleur weer terug hebt dus denk er goed over na.

Je haar moet je eerst laten ontkleuren (bleken), anders krijg je niet de kleur die je hoort te krijgen.

Felle kleuren vervagen heel snel, dus je zou het om de 2 weken bij moeten werken… :stuck_out_tongue:

Die blijven ongeveer een weekje zitten xd

Oow ik gebruik ook stargazer en heb het er nu al een maand inzitten en je ziet het nog steeds xD
Maar ik heb het ook eerst gebleekt :wink:

Op de site van Manic Panic staan voorbeeldfoto’s van mensen die hun haar hebben geverfd zonder het eerst te ontkleuren en dat is ook erg gaaf, geeft een heel ander effect.

Ik denk eraan om mijn haar met Pillarbox Red of Vampire Red te verven zonder te ontkleuren, maar heb verder geen ervaring ermee dus kan het niet zeggen. Maar weet iemand of deze verf ook te verkrijgen is op gewone verkooppunten, dus niet online?

Manic Panic zag ik in Alkmaar bij de McFiber outlet… In de aanbieding voor 3 euro of zo! Maar er waren wel maar 4 kleuren of zo :'p

Je kan het eerst bleken, dan blijft de verf langer zitten, het wordt niet fel als je het niet bleekt. Het bleken droogt je haar wel uit maar Manic Panic is niet zo erg want volgens mij is dat organisch of iets.
Ik heb nr. 19 en het blijft ongeveer 2 weken zitten (ik heb mijn haar ong. doodgebleekt en het gaat er dan niet helemaal meer uit, ik had een lichtgroene/grijze glans over het haar maar daar heb ik weer overheen geverfd).

@Lunaste waar staan die plaatjes??

De Manic Panic website. Als je Googlet kan je het sowieso zo vinden, maar ik ben in een aardige bui dus…
Hier

Dankje:)
Maar als je het bleekt, gaat het dan nog wel terug naar je normale haarkleur of niet?
(jah ik stel veel vragen, maar het is wel je haar he :wink:)

Het gaat volgens mij niet meer terug met je huidige haar, maar als je haar groeit gaat het wel terug naar je normale kleur (:

Nog een tipje.

Meng je conditioner met een beetje verf als je over hebt
En was dat goedje in je haar elke week
Verkomt te snel vervagen