manhattan clearface

hee,
ik heb ooit gehoord ove rhet merk manhattan clearface.
ik heb echt veel last van puistjes, en wijde porien.
heeft iemand ervaring met dit merk ?
vraag me af of de poeder fijn is, want het zegt dus bacterie remmend te werken ofzo zodat je puistjes minder worden.
hoe duur is het ongeveer?
xxx

http://www.dr-scheller-cosmetics.com/index.php?id=279 (weet niet of je deze bedoelt??) Hier staat wat alleen is het in Duits. Maar ik heb er nog nooit van gehoord. Er staat wel iets in van dat het je huid goed reinigt :wink:

Ik ken wel het make up merk Manhattan, die kan je kopen bij de kruidvat.
Ik denk dat dat een speciale lijn is van dat make up merk (net zoals essence heeft, die heeft ook iets s.o.s. achtigs tegen pukkeltjes enzo).
Ik heb wel ervaring met het make up merk en die is erg fijn, ook helemaal niet duur trouwens!
Dus misschien moet je even bij de kruidvat kijken.
En als dit niet het merk is die je bedoelt, dan zie het maar als een upje!

Ik zag net pas de site van hierboven. Dat is dus inderdaad het merk waar ik het over had, en waarschijnlijk bij de kruidvat te halen (en anders helaas in duitsland vrees ik).
Prijzen van de make up liggen tussen prijzen van essence en catrice en merken als maybelline, bourjois en gosh in.
Zo’n poeder zou iets rond de 5 euro kosten!

en als ze het niet hebben kan je ook zarqa proberen.
die verkopen ze bij drogisterijen.
ik heb die ook sinds kort , en dat werkt echt heel goed :slightly_smiling_face:

Soort van vertaling van die site;

Puistjes en onzuiverheden kunnen het leven van tieners erg zwaar maken. Met dank aan de drie fasen- en systeemverzorging van Manhattan Clearface zijn huidproblemen nu eindelijk verleden tijd.

De fasen Clean, Care en Cover bestaan uit speciaal op elkaar afgestemde reinigings, verzorings en camouflageproducten, die goed aan de behoeften van een jonge, onreine huid aangepast zijn. Het driedelig actieve Zink-O-Derm complex biedt een effectieve combinatie uit antibacteriële en entzündungshemmenden werkstoffen, die onzuiverheden in ‘‘no time’’ laten verdwijnen. En het grote is, dat alle producten van Dr. Scheller Cosmetics AG een erg goed prijs/kwaliteit verhouding hebben (ofzo).

Manhattan Clearface werkt echt! De innovatie en hoge kwaliteit van de producten houden zich namelijk aan wat ze zeggen: puistjes verdwijnen en het resultaat bij andere ‘‘geslachten’’ is zeker. Werkzaam en authentieke doelgroepen - deze factoren zorgen voor een sterk vertrouwen in de verkoop en voor een lang gevolg.

dankuuu
heeft iemand ook nog ervaring met deze producten?
xxx

Kijk eens op http://www.clearface-people.nl
daar vind je alle info in het Nederlands + coole wedstrijden

Ik gebruik clearface elke dag!
Ik ben blij dat in september het nieuwe gamma bij alle KRUIDVATEN in België werden gelanceerd…

ik deed vorige week mee aan de wedstrijd van zap magazine, hopelijk win ik een verzorgingspakket

sinds ik de wasgel gebruik heb ik amper nog puistjes, vroeger na ik de pil, maar daar werd ik misselijk van…
de foundation gebruik ik om kleine puistjes en vlekjes te camoufleren
wat een uitvinding:o))

ook op facebook vind je ook info

hopelijk vind je manhattan clearface snel bij de drogisten in Nederland, dan kan je het zelf uitproberen,…

succes

per ongeluk nogeens geplaatst…

ik gebruik de coverstick van manhattan clearface ook voor mij wallen te camoufleren :sob::muscle:

de wash peeling gebruik ik 2à3 maal per week in de douche, …
ook op m’n rug is mijn huid immens vettig, dankzij deze peeling blijven mijn puistjes weg en kan ik deze zomer zonder gêne een topje dragen…

ehm. je hebt het nu drie keer gepost en ik irriteer me bij de eerste post al heel erg aan je uitroeptekens!!!.

doe eens even normaal.

haha iig bedankt:P
ik heb het tot nu toe nog niet gevonden

ik ken iemand die voor Manhattan Clearface werkt…

die vertelt me dat volgende week de nieuwe wedstrijd online zal staan op http://www.clearface-people.com/index.php?id=13&L=3

je kan er producten winnen…
op facebook gaan ze een lijst met alle verkoopsadressen zetten…

succes
:stuck_out_tongue_closed_eyes:

is zij reclame ofzo ? :stuck_out_tongue:

Geen ervaringen

gewoon een tevreden klant.
Ben 30 en blij dat ik nu eindelijk van mijn puistjes verlost ben.
:stuck_out_tongue_closed_eyes:

mijn poeder kocht ik in België bij Kruidvat en het kostte mij 4,95¤.
ik gebruik de lichtste kleur: Compact Powder 70. Er was toen een promotie en kreeg er een gratis Cover Stick (4,45¤) bij.
succes

Sinds vandaag loopt weer dezelfde actie in Belgïë. Koop 1 Manhattan Clearface product en krijg een gratis Cover Stick.

Komt net goed uit, mijn wasgel is op!

Gezien ik al wat gebruind ben, kies ik deze keer een donkere tint van Cover Stick.
succes!