Manga tekening

Hay!

Van mijn tekenleraar hebben we de opdracht gekregen om een zo goed mogelijke tekening te maken van een Manga. De meest lijkende krijgt een soort bon van een musical.

Wat vinden jullie er van?

http://img7.imageshack.us/img7/2927/mangas.jpg

nice! alleen jammer dat je de benen niet hebt afgemaakt
en volgens mij is het vrij klein?

leuk. niet heel speciaal ofzo. maar wel leuk

Nee hij is niet heel erg klein hoor.

Ja die benen, ik vind die knieën zo moeilijk… ik ben bang dat ik hem dan verpest :stuck_out_tongue:

waarom op lijntjes papier?

Euh, daar heb ik niet echt een goede reden voor.
Ik weet dat het minder mooi is dan op gewoon papier, maar goed ik ben nog amateur

Kleding wel ok
hoofd is raar

Mooi!, volgens mij heb je wel kans om te winnen. ;]

ik vind hem echt heel mooi!
misschien kun je er nog een paar maken en dan de mooiste uitkiezen…?

ziet er…tjah, sorry dat ik het zeg maar, na getekend uit.

Opzich wel goed hoor, daar niet van.

Niet speciaal, wel knap.

niet bijzonder ofzo.

Heb 'm ook nagetekend hoor, plaatje van internet geplukt misschien dat-ie daarom niet speciaal is. Thanks voor de reacties!

weet je wat je beter kan doen?
Een bepaalde (makkelijke) manga stijl opzoeken, die stijl te proberen te gebruiken en een eigen karakter te verzinnen.
Is en origineel en nog leuk ook.

Ja dat lijkt me wel wat! Ik denk dat je er heel veel mee moet oefenen voordat je zelf echt een karakter hebt gevonden. Ik ben echt niet gewend aan die strakke lijnen en poppen gezichtjes haha

iig bedankt :slightly_smiling_face: