Manga Studio

Ik vroeg me af of hier iemand met Manga Studio werkt. Is het handiger dan photoshop om mangaschetsen te bewerken? En is het zijn geld waard? Andere opmerkingen erover zijn ook welkom ^^!

Het ligt allemaal aan hoe je 't progamma gebruikt.
Ik heb zelf geen ervaring met Manga studio, maar t is bedoeld om echte complete Manga’s te maken. Ik denk niet dat het verstandig is om het te kopen als je alleen maar plaatjes tekend, Ik geloof ook dat het alleen zwart wit is en je met rasters werkt in MS, als je snapt wat ik bedoel.

Ik gebruik zelf de laatste tijd Adobe Illustrator voor mijn line art, en ik kleur het in in Photoshop.

Nou ik ben ook aan geen manga bezig (eigk een doujinshi maar soit, komt opt zelfde neer kga hier niet nerdy doen xD), en ik bewerk mijn linearts nu ook in photoshop. dus tis niet dat ik het koop om gewone tekeningen te doen maarja. kwil eerst weten of het zijn geld waard is enzo :stuck_out_tongue:

up

volgens mij is hier nog een topic over, en is er anders geen Free Trial?

als je de link weet hoor ik het graag want ik had zoekfunctie gedaan en ik kon niets vinden :confused: (behalve iemand die vroeg hoe je ermee moest werken)

heee!
ja ik heb het wel.
maar heb er nog neitveel mee gewekrt.
maar wat je ermee doet is echt AWesome!!1
heb je tablet??
en ik heb geprobeerdte downloaden maar dar ging niet dus had ik het avn een rveind zn computer gepikt.
maar het is echt een heel fijn programma