Mane 'n tail shampoo

Ik heb gehoord dat mane 'n tail shampoo goed werkt enz niet alleen dat het haar groeit maar ook tegen pluizen is het waar en zo ja waar hebben jullie het dan gekocht

Ik hoop op reachties

Much love monsterbunny

ik. op ebay gekocht
en nee werkte niet voor mij in iedergeval
geen langer haar of dan ook maar iets van verbetering

Heb ik ook al van gehoord, dat is toch zo’n soort paardenshampoo, juist? Een vriendin had het ook eens gebruikt en haar haar zag er na een tijd echt beter uit.

Wil er wel wat meer over weten, upje. :upside_down_face:

Ik heb mane 'n tail nu al een hele poos. Ik weet het niet zo goed; iedereen heeft er namelijk superpositieve verhalen over. Ik heb de shampoo een poos gebruikt, merkte niet echt een mega verschil. Haar werd wel minder pluizig, maar toen ik weer eventjes mijn biosilk shampoo ging gebruiken, leek dat nog beter te werken. Ik vind de conditioner overigens wel heel erg fijn, je haar word superzacht en makkelijk doorkambaar. Ik kan dus niet echt een goed resultaat vertellen van de shampoo, omdat ik er niet wonderbaarlijk veel verschil van heb gezien. Zeker niet in de groei, maar dat geloofde ik sowieso al niet.

Ik heb dit altijd voor mijn paard gebruikt, voor hem werkte het prima. Ik heb er alleen nooit aan gedacht om het in mijn eigen haar te smeren :smiley: