Mandalas

wat vind je er van, doe je het? ken je het zoiezo nog, ik heb het als laatst in groep 8 gedaan maar blijf het mooi vinden.

mandala’s zijn trouwens van die getekende figuren in een rondje. ik moest ze altijd inkleuren :stuck_out_tongue:

oja ik moest dat vroeger ook altijd maken! ik vond het helemaal geweldig haha

toen ik de titel las dacht ik echt van; Huh? mandalas? hoe spreek je dat nou weer uit, en wat is het?
maar nu weet ik het!

is het trouwens ook niet mandela’s?

Haha, oja!
Ik vond dat ook altijd erg leuk om te doen, ook voor 't laatst in groep 8 gedaan.
Was altijd helemaal blij als ik de perfecte kleurencombinaties kon vinden :3

ja ik weet nooit hoe je het schrijft xD. volgens google was het goed maar ik heb het nooit geweten.

zelf altijd de madola/dala/dela dingen heel leuk gevonden, misschien wordt ik ooit wel zo nutteloos ze weer uit te printen en te kleuren voor in een stijlboek ding :slightly_smiling_face:.

google voorbeeld: http://hoofdruimte.web-log.nl/mandala.png

Oooooohja dat deed ik vroeger altijd! :grinning_face_with_smiling_eyes:

wij moesten ze ook altijd inkleuren vond ik super leuk!

ken ik niet :flushed:

ken ik niet

oh dat was cool xD

Ooh ik vond dat ook altijd leuk!
We moesten ze altijd inkleuren en dan mochten 2 dezelfde kleuren elkaar niet raken :stuck_out_tongue: Dus dat was wel leuk :stuck_out_tongue:

xx

dat deed ik altijd met mijn opa toen ik nog klein was XD
dan tekende hij ze, en mocht ik ze inkleuren [a]

Vroeger heb ik dat wel een paar keer gedaan,
mar vond het nooit zo heeel geweldig.

daar kwam ik laatst nog een heel boek vol van tegen die gekleurd moesten worden…

ja dat deden wij ook op de basisschool, dan moest je ze inkleuren zo dat de 2 figuurtjes die tegenover elkaar lagen dezelfde kleur hadden.
2 jaar geleden had ik bij een vriendin een feestje, gingen we die maken, gewoon een rondje, daar tekende je dan lijnen doorheen, zodat je 8 ‘vlaaipunten’ kreeg, dan tekende je een figuurtje en gaf hem door aan de volgende, en als ie dan terug bij jou kwam kon je nog wat aanpassen en dan kon die vrouw wat erbij zat aan de hand van die mandala iets over jou vertellen, en het klopte ook nog! was best interessant! en leuk om te doen!

wow dat lijkt me echt raar! dat dat dan nog klopt ook :’)

Ik moest ze ook altijd inkleuren. Ik vond het wel leuk, ik voelde me dan echt spiritueel, ofzo. XD