Man stopt hamster in magnetron.

HARTLEPOOL - Een Engelsman heeft een gevangenisstraf van negen weken gekregen, omdat hij zijn favoriete hamster doodde door het beestje in de magnetron te stoppen.

De 29-jarige Anthony Parker, uit het Britse Hartlepool, kwam dronken thuis en in een ruzie met zijn vriendin stopte hij het diertje in de magnetron en zette deze aan.

“Ik wilde haar niet vermoorden”, vertelde Parker aan de rechter. “Ze was de liefste hamster die ik ooit heb gehad. Haar naam was Suzie", aldus de man in The Daily Mail.

Ondraaglijke pijn

Politieagenten vonden Suzie buiten, in de groene bak. “Het was duidelijk te zien dat het diertje in ondraaglijke pijn is gestorven”, aldus de aanklager Neil Taylor.

“De lippen van het diertje waren verbrandt en haar ogen ondoorzichtig”, aldus Taylor.

Dronken

Parker was al vaker beboet voor dronken rijden en zijn advocaat vertelde de rechter dat Parker een “man met een goed karakter” is en dat het de drank was die hem de hamster deed vermoorden.

Omdat hij zijn schuld toegegeven had, besloot de rechter de man een verkorte gevangenisstraf te geven. De oorspronkelijke aanklacht was twaalf weken.

Parker mag ook vijf jaar lang geen huisdieren houden, voor het vermoorden van zijn hamster.

Bron: Telegraaf

Echt triest is dit.
ik walg echt van zulke mensen van mij mag hij echt langer zitten.

R.I.P. Suzie. :c

Gatverdamme.
Ja,ik wou net gaan eten…
Hij mag van mij wel langer hebben hoor,en ook nog dronken !
pfffff

noooooooooooooooooh =o

ziek

vijf jaar lang geen huisdier hebben waar slaat dat nou op. dus na 5 jaar nog een hamster. lig hem zelf in de oven dan weet hij wel wat het is.

Oh god die arme hamster!

:"(

Ik vind niet dat ie langer zou moeten zitten. Als je ziet na hoe een korte tijd moordenaars en verkrachters worden vrijgelaten. Die mensen hebben veel ergere dingen gedaan.
Maar ik vind het echt wel wreed van die man.

dat is echt sick. serieus hoe kom je alleen al op het idee?!

idioot.

:rage:

Oh god… zoiets doe je toch niet man. Sick twisted fuck dat ie is. Ik heb zelf een Russische dwerghamster en ik zou haar nooit wat aan kunnen doen. Ik word hier zooo niet goed van.

ik walg van dat soort mensen!

aaaaaaaaw arme Suzie…

wat een dikke eikel zeg.

jemig, wat een dierenbeulen… hondjes in een rivier, kat in de vuilnisbak en nu iemand die zijn hamster in de magnetron propt? waar gaat het heen met de wereld…

OMG arm beestje, om te janken is dit zeg. jezusmina!

LUL.

hoe diep kun je zinken, serieus, das toch niet normaal!

Wat verschrikkelijk, arm beestje.