Man plaatst moord op Facebook.

MIAMI - Een 31-jarige man uit het Amerikaanse Miami heeft zijn vrouw vermoord en een foto van de gedode vrouw op Facebook geplaatst. Korte tijd later heeft hij zichzelf aangegeven bij de politie. Agenten vonden het levenloze lichaam van Jennifer in de woning.

Dat meldt CBS Miami. Derek Medina plaatste vanavond de gruwelijke foto op de sociale netwerksite. In een post daarvoor meldt hij: “Ik ga naar de gevangenis of krijg de doodstraf voor het vermoorden van mijn vrouw. Ik hou van jullie, pas goed op jezelf, jullie zullen me in het nieuws zien.” De man vertelt dat zijn vrouw hem sloeg en dat niet langer kon verdragen.
Medina heeft verklaard dat hij ruzie had met zijn vrouw en haar daarna heeft doodgeschoten. Het stel was getrouwd sinds april 2012.
Tijdens het incident was een 10-jarig meisje in de woning aanwezig. Zij is opgevangen door de politie.

De reacties op de foto ’ Rip Jennifer Alfonso’ die Derek Medina plaaste

De foto kan je nog op google vinden ( als je dat wilt) De foto kan wel als schokkend ervaren worden…

Ik vind het echt vreselijk dat die man eerst zijn vrouw vermoord en daarna een foto op facebook zet!

Je weet natuurlijk niet wat er allemaal is gebeurd maar dat hij een foto van een lijk op facebook zet is wel schokkend ja

Ja dat is wel zo. Gelukkig is er niets gebeurd met het 10-jarige meisje.Die is opeens beiden ouders kwijt. Haar moeder is dood en haar vader moet naar de gevangenis…

Ik begrijp echt niet waarom je zoiets op Facebook zou zetten en al helmaal niet dat hij die foto erbij heeft geplaatst…

Gahaahgaha wat een kneus.

Raar hoor, wie doet dat nou? Dan ben je echt gek in je hoofd…

Watashiwa, anta moto daisuki desu <3

ik moest lachen

ik vind het niet echt grappig

waarom moest ik die foto opzoeken

Pff, dat meisje. Hoe moet die zich wel niet voelen…

Only in America… Daar gebeuren zoveel bizarre dingen wat het nieuws niet eens meer haalt.
Sneu dat dit gebeurd of gepubliceerd word op facebook, maar zulke dingen gebeuren daar zo vaak…

hahahahaha :’)

Hoe haal je het in je hoofd om dat op facebook te zetten?

Sommige mensen zijn echt niet te begrijpen…

ja ik zou ook boos worden als m’n man of in zijn geval vrouw me de hele tijd sloeg, maar ik zou dr niet vermoorden

Het is gewoon zo sneu dat het grappig wordt.

Ik kan die foto niet vinden :’)

zieke humor heb jij dan.

Wat is hier inderdaad grappig aan? Zelfs als het maar een hoax was vind ik het niet eens om te lachen.

Sorry hoor maar wtf is er mis met de mensen die dit grappig vinden?