man krijgt nieuw gezicht

http://video.nl.msn.com/w…gt-nieuw-gezicht/5c8pi8o9

mijn eerste reactie was: eigenlijk best wel erg…
maar toen hij begon te praten moest ik lachen, echt gemeen maar het is zo, tja, grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:

overigens vind ik het wel erg knap dat dit kan, gewoon iemand zijn gezicht teruggeven :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel knap ja, alleen hij praat wel wat moeilijk!

Nu wil ik heel graag een voor en een na plaatje zien :stuck_out_tongue:

Wow ja raar…
Alleen snap ik niet helemaal hoe zijn gezicht nu in elkaar zit.
Een grote bult/uitsteeksel zit er namelijk wel… maaaarja

‘‘Hij wil niet meer op straat aangekeken worden.’’

Zal ook echt niet gebeuren met zo’n gezicht :grinning_face_with_smiling_eyes:

Knap werk wat die chirurgen gedaan hebben. Maar ze moeten toch nog véél opereren, want zo met een open mond leven, lijkt me geen pretje als je eet ofzo. Toch is het al beter dan vroeger

ach ik ben wel blij oor hem, maar "hij schoot zichzelf per ongeluk in het gezicht? " hmm…

Wau! Echt mooi om te zien! Dat iemand zo gelukkig kan worden met de hulp van een ander!

wat gemeen! … :confounded:

‘Per ongeluk zichzelf in het gezicht geschoten’

Dan vraag ik me af waar je dan precies mee bezig was als je jezelf in het gezicht hebt geschoten.

dat is best een oud filmpje xD
maar hoe kan je in godsnaam het gezicht eraf halen… en dan weer een nieuwe erop doen O___O

hmm… ja nu vraag ik me ook af hoe hij zichzelf in zn gezicht kan schieten, per ongeluk.

maar… een donorgezicht… heeft hij nou het gezicht van een dood iemand dan? ;o

moet wel hea… Je gaat sowieso niets doneren als je zelf nog leeft.
(behalve die onnodige dingen dan)

ja oke… maar vind het een beetje een eng idee. ;o

maar dan moeten ze dat lijk dus ook bewaren? want anders blijft het niet goed xD
omg wat een rare gedachte is dat zeg >_>

nee joh gewoon dat gezicht eraf snijden… dit doet me echt denken aan the texas chainsaw massacre :"]

Nou grappig vind ik het niet hoor, eerder zielig, wel knap dat ze zoiets nog wel kunnen maken.

ooh dankje. ik ben een beetje blind? :stuck_out_tongue:

erg maar echt cool O_o

…Hij heeft nu het gezicht van een dode op zich…

Dat lijkt me best eng, familie van die donor zouden ook wel denken : Whut… o_o