Man, ik heb echt bang!

Oke, mijn vriendje gaat vandaag met z’n 2 beste vrienden naar Knokke, aan de zee in België. En vanavond gaan ze uit naar een feestje, maar ik heb echt bang dat hij iets fouts gaat doen met een ander meisje… Oke no offence, ik zou m’n vriendje moeten kunnen vertrouwen, dat doe ik ook maar de vorige keer op een feestje (toen waren we nog niet samen maar toch…) had hij ook iemand gezoend en ik had onlangs (zo een week voor we samen gingen) ook iemand gezoend (oke superhard tegen mijn zin maar het was een spel en ik heb er echt spijt van) en ik hoop gewoon dat hij me niet wil terugpakken ofzo… dus heeft iemand tips? :c

Gewoon afwachten, hij moet toch ook even wegkunnen. Doet hij niets dan zit het goed, zoent hij iemand anders, dan is het aan jou. Als jullie een serieuze relatie hebben zoent hij heus niet met iemand anders om jou terug te pakken, zou wel erg sneu zijn.

Het zou behoorlijk lullig zijn als je vriendje je daarvoor nu nog wil “terugpakken”.
Als ik jou was zou ik hem maar gewoon vertrouwen en stel dat hij wel met iemand anders zoent, weet je meteen dat het een eikel is.

Dank jullie , echt waar ! :’)

Waarom zou hij je terug pakken? Oké het is niet helemaal leuk, maar het was wel voor ‘‘jullie’’ dus daar moet hij wel mee kunnen leven toch. En hij heeft toch ook des ondanks dat voor jou gekozen dus ik denk dat het wel meevalt. Doet hij het toch is hij je ook niet waard (maar daar ga ik niet vanuit)

Nee joh, zal alemaal wel meevallen, anders is hij toch niet in een relatie met je :wink:

man, ik heb ook echt bang! :grinning_face_with_smiling_eyes:

sorry, ik kon het niet laten om je hier even mee te pesten. :grinning:

Haha je hebt bang. Sorry, ik las ook eerst Mijn vriend gaat vandaag met zijn 2 beste vrienden knokken. Denk al… Maar goed, je kunt niet meer doen nu dan hem vertrouwen… Het is zonde om van te voren alleen maar zorgen te gaan maken er over, want voor het zelfde geval gebeurt er helemaal niks.

+1 hahahahah

Heb een beetje vertrouwen in hem!

Dit dus. Het zou flink kinderachtig zijn als hij je ‘terug wilt pakken’.