Man at work, uurloon voor 18 jarige.

Titel lijkt me duidelijk:)
Het gaan dan wel gewoon als verkoper he, geen manager ect.

Is het niet men at work?
Je zou toch moeten weten waar je gaat werken :expressionless:

maar goed, aan mij heb je niets.

Omg, ik moet echt aan m’n engels gaan werken :’|

Minimum I guess, zo rond de 4 euro dus.

Lijkt mij niet dat zo’n bedrijf meer dan het minumum gaat geven.
Dus: google XD

Het is en blijft een kledingwinkel, die geven altijd laag loon en iets van 20% korting op de kleding.

Solliciteer er gewoon, dan hoor je het vanzelf.

ik heb allang gegoogeld. maar kan niks vinden. ik plaats deze topic niet voor niets.

Het is Wo_men at work;)
Uuh denk gewoon minimum? Misschien + kleine toeslag?

geeeeen id

Vraag het dan aan hun en niet aan ons…

ik hoef ook niet van die onzin reacties. misschien dat er iemand is op het forum die er werkt. en ik weet niet hoor, maar je kan het niet maken om tijdens een solicitatie te zeggen dat je er niet wilt werken omdat het weinig verdient :confused:

Waarom niet? Je bent niet verplicht die baan te nemen als je zo’n gesprek hebt gehad. Ze betalen meestal gewoon belachelijk weinig, dan is het hun eigen schuld als ze jou niet voor zich kunnen laten werken.

Ik zou niet weten waarom niet, als je de baan afwijst zien ze je daarna toch nooit meer, haha.
Tenzij je kleding gaat kopen, maar dan herkennen ze je vast niet hoor.

een vriendin van mij heeft daar gewerkt en verdiende 4,50 en dan gaat er nog wat vanaf belasting ofzo.

Ik zeg ook niet ‘google’ omdat je het loon voor MAW op moet zoeken, ik zeg google omdat ik zei: waarschijnlijk betalen ze het minimum loon. GOOGLE dus het minimumloon. Dat is alleen maar wat ik bedoelde hoor :crazy_face:

En als je dat niet eens ‘durft’ dan ben je echt een… een ik weet niet wat. Maar hallo - het is toch je eigen keuze? Zij kennen jou niet dus zodra jij die winkel weer uitloopt en ze nooit meer ziet - niemand die het jou kwalijk neemt :sunglasses:

Ik snap haar wel. Tijdens een eerste sollicitatiegesprek is het een beetje not done om te vragen naar wat je gaat verdienen.

Dankjewel :bowing_man:

iedereen vraagt dat dat is vrij normaal maar ik denk niet dat je meer dan 4.50 verdient…