Mama Appelsap

Hoi, ik wil een filmpje maken met nieuwe mama appelsapjes erin, dus teksten die nog niet bekend zijn.
(Voor degene die niet weten wat het is: Mama appelsap is dat je in een liedje een andere (grappige) tekst hoort die niet gezongen wordt).
Hebben jullie nog ideeën?
Tot nu toe heb ik er namelijk nog niet zoveel =)

ik weet er ook geen, maar als je ‘mama appelsap’ intikt op google kom ik er wel heel veel tegen…
succes!

Ieder mama appelsapje is al bekend. Daarbij was dat een jaar of 2 geleden helemaal “het”. Nu interesseert niemand het meer. Dus je bent 1) te laat en 2) totaal niet vernieuwend.

Ja, nou en? Ik heb er zelf al 10, dus er zijn er heus nog wel.
Wat boeit het mij nou dat het niet vernieuwend is?

Uh, zoiets blijft vernieuwend hoor? Er komen toch ieder moment nieuwe liedjes bij en dus ook nieuwe ‘mama appelsapjes’. Ik word echt een beetje moe van het feit dat jij altijd alles en iedereen afkraakt, doe niet zo uit de hoogte.

Ohh dat is grappig!

+ Ik vind het wel een leuk idee hoor! Weet er alleen zelf geen haha, ben wel heel erg benieuwd naar je filmpje! (:

Om trouwens even terug te komen op je vraag; ik weet dat er eentje zit in "‘Raise your glass’ (geloof dat ie zo heet) van p!nk. Ze zegt “al my underdogs” maar het klinkt als “haal me uit de doos”. Hoop dat je deze nog niet hebt! :slightly_smiling_face:

Dankje! Ik ga hem erin zetten! :grinning:

Ik moest laatst heeeeel hard lachen om een mamma appelsapje waarin werd gezongen; ooh poep in mijn gitaar ja.
Wat een humor, ik weet het. Maar die is dus ookal bekend. Verder weet ik er geen.

Bij ’ I dont wanna know ’ van Mario Winans en P.diddy rapt P.Diddy: ’ I gave you extra G’s ’ maar ik verstond steeds: ’ I gave you extra cheese ’ of bedoel je meer in het NL? :slightly_smiling_face:

Nee hoor, engels is ook leuk!
Bedankt =)

IK ZAT ALLEEN IN EEN VUILE KAMEEL. KUT KOEMAN, KOEMAN GOOIT ALLE DINGEN OM.

Haha, geniaal :’) Als ik er ooit een tegenkom laat ik het weten! Leuk idee om er een van 2010/2011/2012 te maken :grinning:

‘Ik mis je te veel’ Shakira- addicted to you

Niet heel leuk, maar wel zelf ontdekt hahaha