Makkelijke Masker voor meeeters & Puisten

Hoii meiden,
ik heb al heel lang heel veel puisten en meeeters op mijn voorhoofd en het gaat maar niet weg. heeft er een van jullie misschien een makkelijke DIY masker voor puisten en meeeters ??.

Alvast bedankt!! =)

honing werkt wel aardig! en het is lekker (:

honing suiker en appelciderazijn doorelkaar mixen

Het is geen DIY masker, maar wel ontzettend goedkoop: Heilaarde 2 van Luvos. Een pak van 900 gram kost nog geen tientje en met mijn laatste pak deed ik 2 jaar. Ze hebben het vast wel bij natuurwinkels zoals de Tuinen etc.

Het is een poeder dat je met water moet mengen en dan op je gezicht moet aanbrengen, waarna het opdroogt en zo je poriën zuivert. :slightly_smiling_face: Ik ben er zelf erg tevreden mee. Let wel op dat je het niet te vaak gebruikt (dus maximaal 1x per week), want anders kan je huid droog worden. Je kunt het ook op de “vette” plekken van je gezicht gebruiken en verder niet, dat doe ik ook vaak.

Verder denk ik dat je mee-eters bedoelt, en geen meelopers. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Aspirine met wat water, en dat op je puistjes deppen.

Alles met honing!

Inderdaad, werkt super!

Thankss =)) maar die asperine masker had ik al iets over gehoord maar kan dat ook met paracetamol??

jha, hihihi : ) typ foutje ik ga het snel verbeteren

Avocado (:

nee paracetamol heeft niet dezelfde werking als asprine

ok.

geen DIY, maar wel erg makkelijk om meeeters te verwijderen. de poriënreinigende strips van de action. zitten er zes in een pakje voor €0,99. eerst douchen of stomen, het plekje waar je de strip op gaat doen klein beetje nat maken, een kwartier/20 minuten laten zitten en langzaam eraf trekken, terwijl je de huis strak trekt. werkt perfect!!

Yoghurt zou ook goed werken, met honing erbij.

Hier ben ik het mee eens! Porienstrips van de Action, werken perfect! Wel goed erop laten zitten, zodat het helemaal goed opdroogt, en dan voorzichtig, langzaam eraf trekken.

ik las echt: " een masker voor meeters"
hahaha