makkelijke maaltijd om mee te nemen

Hey

Ik heb één dag in de week les in de avond, ik zit dan vanaf 12 uur 's middags tot 9.00 uur op school en dan heb ik 's avond drie kwartier om mn avondeten te eten.
Maar het probleem is dat de kantine bij ons op school dan al dicht is en er is geen magnetron ofzo
Dus weten jullie een maaltijd die je van tevoren kan bereiden en mee kan nemen?

Maaltijdsalade? Pastasalade? Iets wat je koud kan eten in ieder geval.
Je kunt ook wraps koud eten, op zich. Of gewoon brood natuurlijk, bijvoorbeeld een sandwich met redelijk veel beleg erop.

koude tosties zijn ook lekker. Koude pasta vind ik ook wel lekker. Eigenlijk vind ik alles koud wel lekker. :stuck_out_tongue:

koude pasta is wel een optie inderdaad maar dan kan je geen saus ofzo, want dan gaat het zo plakkerig worden zeg maar

^ hoezo?
Als je het netjes in een plastic doosje stopt en met een vork eet,
ga je geen last hebben van plakkerigheid!

Wraps

koude pizza !
van 1 broodje in de week als avond eten ga je ook niet dood btw

Sowieso pastasalade! superlekker!

Ik ook :’) Koude frietjes, koude pannenkoeken,…

Inderdaad pasta ofzo, pannekoeken, of gewoon stokbroodje met iets lekkers, zalm ofzo?

Of je gaat naar de winkel toe, of laat een pizza op school bestellen ofzo :slightly_smiling_face:

Dat is waar, maar na 4 broodjes zit ik meestal nog niet vol en vind het wel gewoon lekker om een maaltijd te eten

We hadden inderdaad ook is pizza besteld, maar dan zeiden ze komt eraan binnen 20 minuten en dan had je je pizza na een half uur nog niet

pasta salade met tonijn, komkommer, tomaat, ui en feta is erg lekker. Daar hoeft geen saus door.

En anders van die salades van de supermarkt, daar zit een zakje saus apart bij.

Maaltijdsalades van de AH zijn lekker! Is makkelijk als die in de buurt zit.

dan eet je voor 12 uur een (warme)maaltijd en 's avonds brood?

Aah, ik heb morgen tot 6 uur school en ik ben pas om 8 uur thuis, dus dit topic is handig!

maaltijdsalade !

pastasalade is echt heel erg lekker!

maar wow, wat een lange slopende dag dan!

up