Makkelijke liedjes piano.

Hee, op school moet ik over 2 weken een liedje op de piano spelen voor een punt, maar ik kan dus echt helemaal niet piano spelen. Het enigste wat ik kan is vader Jacob maar dat mag niet :stuck_out_tongue: Weten jullie dus makkelijke liedjes voor op de piano? Minimaal 1 minuut graag. Bedankt alvast!

Waarom moet je dat voor school doen als je dat niet kan? Wat vreemd dat ze jou een instrument laten bespelen terwijl je daar geen ervaring in hebt!
Maar ik ken niet echt makkelijke liedjes, heel erg veel succes ermee! (:

Haha ja ik vond het ook best vreemd, we hebben 2 lesjes daarover gehad en dat was alleen noten enzo. Dankjewel!

Wij hadden dat ook maar toen gingen we eerst veel oefenen en moest iedereen hetzelfde liedje doen. Ik herinner me dat we Waving Flag ofzo gingen spelen, dus die is wss niet heel moeilijk

Er is en makkelijke versie van Umbrella die kan ik heel goed spelen. Die is aangeleerd aan eerste klassers dus dat zou je wel moeten kunnen spelen!

They don’t know about us-one direction
Moet je even een tutorial op youtube zoeken, wel erbij zetten EASY!

Payphone van maroon 5, Coming home van P-diddy, Riverside van Agnes Obel,…
gewoon titel van het liedje met piano tutorial erachter intypen in youtube.

Nou , ik speel al 8 jaar piano dus duimpje voor je als je het lukt! Succes :heart:
Hmm, ik ken er wel ;
-Skyscraper van Demi Lovato ( maar 4 akkoorden en rechterhand is telkens hetzelfde)

• What are Words van Chris Medina ofzoiets
  • I won’t Give up
  • Umbrella van Rihanna ,ook makkelijk
    en eeumh, dat liedje van de titanic van Celine Dion?