Makkelijk te maken Japanse snack?

Ik moet morgen een presentatie over Japan houden en ik wilde een soort van hapje mee nemen… Ik heb zelf alleen nog nooit sushi gemaakt :S
Dus misschien weten jullie iets anders wat ik snel kan maken en makkelijk mee te nemen/ uit te delen is?
Thx! xx

Ik heb niet veel verstand van sushi en dergelijke, maar die van de AH vond ik prima! :slightly_smiling_face:

Dat ik zelf niet op Pocky ben gekomen!!!
En ik ben denk ik niet zo goed met sushi maken xD
+ ik heb nog 4 andere repetities te leren voor morgen… dus ik denk dat een doosje Pocky iets handiger uitkomt :stuck_out_tongue:
Heeel erg bedankt! xx

Weten jullie toevallig of ze Pocky bij de Plus verkopen?:angel: (of bij de AH)

Haha, ja zal ik doen! (Ik hoop dat de Pocky mijn slechte presentatie-skills goed zullen maken x3)

is dat pocky gewoon een stokje met chocola ofzo?

Tamagoyaki.

Nee helaas niet… :frowning_face: Naja… ik ga even naar de plus en anders naar Appie, daar hebben ze het vast wel… hoop ik x3
Nogmaals, heel erg bedankt voor de tip xD

Onigiri? Dat is heeeel makkelijk te maken, met alleen rijst en zeewier.

Mikado is trouwens hetzelfde als pocky en dat verkopen ze bij de AH. Wel alleen bij de grotere filialen geloof ik.

mikado verkopen ze ook bij veel benzine stations!

Ja klopt! ik dacht al dat ik ze een keer bij de AH had zien staan…
Nou ik ga opzoek xD

Die van de AH kost 5 euro voor 4 stukjes sushi of zo, ik weet niet hoeveel mensen er iets moeten hebben?

japanse borrelnootjes mix

Jaa inderdaad anders gewoon japanse mix
of van die wasabi snoepjes

Alvast succes!

Sorry voor de late reactie :blush:
Ik ben best wel ziekies geweest de afgelopen week, dus ik had nog geen kans gehad om te antwoorden…
De volgende dag bleek engels uit te vallen, dus ik heb de presentatie nog niet gedaan x3 Dat gaat er waarschijnlijk niet meer van komen, want ik heb nu nog maar 1 les Engels voor de vakantie… Maar iig heel erg bedankt voor jullie ideeën!:smiley:
Ik weet zeker dat het volgend jaar nog wel van pas komt ;3