Making a Murderer (Discussie)

Op netflix ben ik heel erg met deze documentaire bezig “Making a murderer” heb ook nog andere theorieën op gezocht en dan wordt het steeds waziger dan al wat het is in de documentaire zelf. Toch wil ik andere meningen horen van mensen die deze documentaire aan het kijken zijn. Daarom maak ik deze topic open is hij innocent of guilty? Wat denken jullie? (Natuurlijk weet niemand dit zeker… )

Zelf twijfel ik heel erg, me gevoel zegt hij is innocent maar van al die bedreigingen die hij zou hebben gedaan naar andere twijfel ik een klein beetje.

Voor de mensen die niet weten waar deze serie over gaat ga ik een kleine samenvatting hieronder maken:

Het draait allemaal om Steven Avery die in 1985 voor 18 jaar onschuldig in de gevangenis heeft gezeten. In 2005 wordt hij weer gearresteerd voor de moord van Theresa Halbach. Hij en zijn ouders verklaren dat ie onschuldig is. Dit onderzoek is nog steeds aan de gang. Er zijn zoveel theorieën dat hij het niet zou kunnen gedaan hebben, maar toch zijn er twijfels omdat er DNA gevonden is van hem.

Hier hebben ze een documentaire over gemaakt, wat ik zelf heel erg interessant is.

Zeker kijken als je er van houdt!

Ik weet niet of iemand hier op girlscene kijkt naar detectives? ik ben fan van alle detectives, en ik denk dat de documentaire ‘‘Making a Murderer’’ dat de regisseur van de documentaire voldoende verstand heeft van detectives om deze documentaire in de lucht te krijgen, en ik vind dat Netflix daarmee alle lof verdient. Die zend de documentaire ten slotte uit.

Inderdaad! Making a murderer is zoon goeie documentary.