Makeup remover

Heey!
Met wat doen jullie 's avonds je makeup eraf ?
Met wat ik het doe wekrt namelijk niet goed ;(
groetjes xx

Op het moment met van die make-up remover doekjes, maar dat komt omdat ik op reis ben. Thuis doe ik het met reinigingsmelk en tonic van de hema (de komkommer ding) en m’n ogen doe ik met 2 phase oogmake-up lotion, ook van de hema. Alleen die laatste vind ik niet erg fijn…

Ik gebruik makeup remover pads lotion
en makeup afhaal doekjes van het huismerk kruidvat.
Niet duur en het werkt goed. Alleen bij die eerste kan het wel eens pijn doen als het in je ogen komt, maar ik knijp de pads meestal een beetje uit en dan heb ik er geen last van ;]

ik gebruik ook de doekjes van het kruidvat, maar bij mij werkt het niet ;o x

Oogmake-up remover van Nivea. En ‘n tonic en al die andere dingen x’]

ik gebruik makeup remover doekjes van de aldi (prikken niet) voor mijn gezicht en de reinigingslotion van Nivea voor mijn ogen! de reinigingslotion van de aldi is ook goed haha :stuck_out_tongue:

Ik gebruik Bourjois waterproofoogmakeup remover, dan komkommer reinigingsmelk van de hema en dan Bourjois tonic. Daar ben ik erg tevreden over.

Ik gebruik Vaseline (van dat vette weet je wel) en watjes. ;$
Werkt heel goed!

Ik heb geen waterproof mascara, dus daarom maak ik eerst mijn gezicht goed nat met lauw water en veeg voorzichtig al mascara van mijn wimpers met mijn vingers.

Daarna heb ik reinigingsmelk van Kruidvat Tea Tree.
Met een watje en dat spul maak ik mn gezicht schoon en neem ik mijn wimpers mee.
Daarna nog met een reinigingslotion van 't zelfde merk om de restanten weg te halen.
Helemaal skoon!

dankje voor al jullie reacties xx

oogmakeup remover van Clinique (: We kregen zo’n klein flesje, als ‘staaltje’, en dat werkt echt supergoed! Ik gebruik wel nooit waterproof makeup, dus ik weet niet hoe het eraf gaat met waterproof makeup.

oke dankje xx

Kruidvat eye make up remover pads.
En lotion.

okeeee x

Ik heb doekjes van de kruidvat. Met een blauw labeltje zeg maar. Je hebt ook roze dacht ik, maar die werken niet bij mij. Van heel veel make up removers krijg ik een heel schrale huid.