makeup om littekens te verbergen?

hoihoi!

ik ben benieuwd of mensen hier ervaring hebben met bepaalde makeup om littekens minder zichtbaar te maken?
poeder en foundation helpt helaas niet… iemand misschien een bepaald merk waarvan je zegt; ja die moet je hebben?
het liefst onder de 40 euro!

het zijn trouwens littekens die ik heb gekregen doordat ik moedervlekken liet verwijderen maar ze zijn niet mooi genezen en het ziet er gewoon gek uit.

alvast bedankt! XO

Misschien van die make-up die tattoo’s verbergen?

Maar heeft het litteken ook nog textuur? Want dat zou je het niet echt kunnen verbergen met make-up hè… Ik bedoel als hij nog bobbelig is, of dik is, of juist ingevallen t.o.v. je huid, etc. Dan is het nogal lastig om te bedekken met make-up, tenzij je een hele plamuurlaag erop doet. En ik weet niet hoe vers het litteken is, maar als hij nog heel vers is, is het niet goed om er (teveel) make-up op te doen. Als hij al wit is, dan is het oke.

Als hij gewoon volledig plat is en gelijk is met je huid (of hij is niet plat, maar je wilt alleen founation voor de kleur), zou je het met elke goed dekkende foundation kunnen doen. De meeste foundations van wat duurdere merken zijn prima dekkend, vraag het anders even bij de Douglas. Die Kat Von D foundation is trouwens volgens mij van Sephora, mocht je daar achteraan willen gaan.

dankjulliewel :hugs: