makeup doen op school? en vette T-zone

heyy, zijn er meerdere meiden die hun makeup bijwerken op school? , want mijn t-zone word wt sneller vet. En aangezien ik niet echt populair ben schaam ik me er best voor.
En nog een vraagje, als je t-zone wat sneller vet word, betekent dat dan dat je een vette huid hebt? , ik weet namelijk niet wat voor soort huid ik heb. Sorry als dat hele domme vragen zijn:$
bedankt voor als je een antwoord acterlaat!
:slightly_smiling_face:

Je hoeft niet ‘populair’ te zijn om je makeup bij te werken op school.

Uh ja ik doe ook make up op school. & nee ik ben niet populair.

Ja t klinkt misscien aanstellerig maar t is bij mij op scg[size=13px]hele sc[size=13px]hool rond, en dan ja, word er geroddeld, en daar kan ik dus niet tege
maar bedankt! (:

lol maar wat is er verkeerd aan je make-up bijwerken op school
ik werk het liever bij dan dat m’n make-up er niet meer uitziet

Je kunt het ook even op het toilet bijwerken?

okee dankjewel!, jaa dat klopt ook weer wel :slightly_smiling_face:

Wat is een t zone? :cold_sweat:

hoe krijg je dit nou weer voor elkaar

Ja t klinkt misscien aanstellerig maar t is bij mij op school dus zo , als je iets verkeerds doet gaat t de hele school rond, en dan ja, word er geroddeld, en daar kan ik dus niet tege maar bedankt! (:
Ik denk dat je je een beetje aanstelt :slightly_smiling_face: En wat is er verkeerd aan make up bijwerken

Grof gezegd gewoon je voorhoofd en het gebied van je voorhoofd tot je kin, dus het stukje tussen je wenkbrauwen en je neus.

Maar ik zou gewoon je make-up bijwerken, als jij dat wil doen, is daar niks mis mee. Ik denk dat het geroddel wel meevalt. Ze moeten wel iets heel raars verzinnen dan. Je zou ook om make-up advies ergens kunnen vragen, kunnen ze meteen kijken wat voor huid je hebt en misschien hebben ze make-up waarbij je t-zone rustiger blijft. :slightly_smiling_face: