Makeup disaster???????

Ik ben echt een ramp in make-up opbrengen. Mascara lukt me nog wel XD maar eyeliner en oogpotlood niet. Het word nooit netjes. Ook lukken smokey eyes niet zo goed.

Kan iemand vertellen hoe je smokey eyes kan/moet maken en hoe je eyeliner en oogpotlood mooi opdoet (gelijkmatig)? Of weet iemand een site waarop het duidelijk staat beschreven (met plaatjes ofzo). Ik vind de filmpjes nooit zo fijn (vaak in het engels en ik vergeet al snel weer wat ze gezegd hebben). Als iemand verder nog handige leuke make-up tips heeft voor een feest of juist voor een dagelijks make-upje… alle tips zijn welkom

How-to-do filmpjes en zoekfunctie!

Ik vind filmpjes niet zo fijn en ik dacht, als iemand hier nou het zelf goed weet uit te leggen of een goede site weet…weet je

Tja, dat ligt er ook maar aan wat je koopt. Als je liquid eyeliner wilt zou ik er eentje kopen met een harde punt. Zelf heb ik Lancome Artliner, en daarmee maak je gemakkelijk perfecte lijnen. Oogpotlood doe ik nooit op, en ik doe ook nooit oogschaduw op dus daar kan ik niks over zeggen. Er zijn trouwens wel van die malletjes ofzoiets waarmee je makkelijk een smokey eye kan maken. Moet je ff googelen ofzo. :slightly_smiling_face:

nou… ik raad je toch echt de filmpjes aan van michelle phan en ahahnbarbie. moet je maar even zoeken. Michelle Phan heeft heel veel make-up for dummies-filmpjes, pm het maar even zo te zeggen.

En om te beginnen is een eyeliner met een “sponsje” fijner. Die brengt net iets beter aan als een kwastje, ik gebruik m vooral als ik haast heb.

wat zijn malletjes, als ik het vragen mag?

Oefenen, oefenen, oefenen.
Een hoop make-upremover en wattenschijfjes erbij, en gewoon oefenen ^^
Eventueel foto’s maken.

Komt wel goed meis :wink:

I wanted to write that!! to x]