makeup basics

hoi

ik ben 14 jaar en heb ijgenlijk nooit makeup gedragen :flushed:. ik zou het vanaf de vakantie wel willen. alleen ik heb er echt totaal geen verstand van. ik weet wel dat mascara op je wimpers moet en zo, maar wat de beste manier daarvoor is niet. zou iemand hier voor mij en andere meiden een beetje de basis van makeup uit kunnen leggen. heel erg bedankt :kissing:

denise

Gewoon een beetje mascara op je wimpers is genoeg hoor :slightly_smiling_face:

Opzoeken op internet. Of algemene make-up topics.
Zou beginnen met een beetje mascara!

Begin klein! Bijv. eerst wat mascara op doen enzo. Mischien kan je op youtube kijken voor makeup routines van beauty bloggers. Maar als je een mooie huid hebt hoef je geen foundation op te doen!

Laatst was er een artikel over, maar dat wad wel heel uitgebreid voor de basics. Ik zou gewoon mascara doen, kun je vgm het beste zigzaggend aanbrengen voor beter effect. En als je een onzuivere huid hebt gekleurde dagcreme of bb Cream.

een beetje oogpotlood is ook heel leuk, je hebt verschillende kleurtjes voor verschillende looks. Het is maar iets kleins maar maakt wel een groot verschil!
Mascara heb je in 1000 soorten, maten, kleurtjes… Alle make-up van HEMA is super, niet duur én dierproefvrij.
Bij Action hebben ze oogpotlood, verpakking per 3 voor maar 80 cent ofzo. Die is nog wel fijn ook :sunglasses:

Succes!