makerover shoes.

Ik was vandaag mijn kamer verder aan het opruimen en kwam mijn afgetrapte ballerina’s tegen…Mijn handen begonnen meteen te jeuken, want de schoentjes waren dringend toe aan een make over!
dit is het resultaat ^^
Het linker schoentje is nog niet helemaal af :flushed:

http://img225.imageshack.us/img225/7034/gs2.png

Denken jullie dat ik er deze zomer mee naar school kan? of gaat dat te ver? :flushed:

Ik vind het er wel leuk uitzien, maar zou het niet 1 2 3 aantrekken (maarja… ik heb zo’n brave stijl weetje;P past er niet echt bij)

erg creatief.

Ik vind het er echt leuk uitzien, maar ik zou het zelf niet aantrekken :slightly_smiling_face:

Heel leuk gedaan! Hoe eigenlijk?
Maar als het bij je kledingstijl past, gewoon doen.

oude pip studio agenda, tijdschriften en bijenkorf folders geplunderd. geknipt, geplakt, en dan een hele dikke laag vernis op + lak + spuitlak :grin:

ikvondzeeerstmooier :expressionless: maar vet creatief, dat wel.

De stof op de achterkant van mijn ballerina’s was er helemaal afgerafeld. & dat heb ik zeg maar gemaskeerd door er dingen overheen te plakken :] hihi anders had ik ze niet bewerkt :grin:

Justdo-a-do-a-do-it!

ow ok
dus dan is het vet creatief ;d

heb je meer foto’s. ook van de achterkant en zijkant?

Heel erg leuk! zou het zeker aandoen, misschien dan bij een wat rustigere outfit omdat ze best druk zijn
maar ik vind ze echt mooi!

Zeker aandoen, wat kan jou het schelen! Misschien bij een spijkershort/rokje en een zwart shirtje zodat het niet te druk wordt. Erg creatief :slightly_smiling_face: Zelf hou ik niet zo van ballerina’s maar je hebt het leuk gedaan.

Ah ik zeg volmondig ja! : D
Eerst waren ze een beetje te normaal zeg maar,
nu zijn ze echt heel origineel en vrolijk (:
Als ik ze zo in de winkel had gezien had ik ze serieus gekocht.

hahaha vet XD
Thanks voor je comment <3

wel leuk!

Leuk!
Past het bij je kleren gewoon doen!

asjeblieft : D