Make your actions reflect your words

Respect:

http://www.youtube.com/watch?v=MPI04IPiwbg&feature=fvst

WAUW! Echt WAUW, ik word er gewoon emotioneel van. Meer woorden heb ik er op het moment niet voor.

Dit ja! Ik heb echt heel veel respect voor dat meisje.

respect voor haar
hoe mooi ze dat onder woorden brengt gewoon

Wauw.

Net als de rest die dit filmpje ziet: ik zie het, ik denk er even over na, en ik vergeet het.

Dus ik sla hem op, zodat ik hem vaker kan bekijken zo dat ik het niet vergeet en ik in plaats van alleen maar denken ook eens ga doen.

Wauw…

Ik ben vast een emotielooswrak nu ik dit ga zeggen, maar echt geraak wordt ik er niet door. Het is mooi hoe ze het verwoord, maar de inhoud is algemeen bekend toch?

Het is bekend, maar niemand doet er wat mee.

Wauw, echt heel mooi en doordringend. Zet je wel wat aan het nadenken.
Misschien wel “algemeen bekend”, maar ze brengt het op een bijzondere manier vind ik.

Zou ze de speech wel zelf hebben geschreven? Ik vind het knap dat ze het zo kan vertellen maar ik geraak er niet van aan het huilen als ik eerlijk ben. Het klinkt zo gemaakt.

ze zegt het heel mooi, zeker voor haar leeftijd.

Jeetje…

Heb ik ook. Plus het feit dat ik niet geloof dat ze dit zelf heeft geschreven.

Oke nu ben ik heel dom, maar mn comnputer heeft geen geluid… Moet nog gemaakt worden nzo, blablabla.

Dusssss, waar gaat dit over =$?

ik zeur vaak over dingen die ik te kort kom maar nu voel me echt een verwend nest.

Ik vind het maar saai :’) Ik heb het niet eens afgekeken.

Het raakt me eigenlijk totaal niet. Ben het met haar eens maar wordt er niet emotioneel van en het zet me niet over tot actie

Na 30 seconden al niet meer geboeid. *kruisje-klik*