ik weet niet of deze bij de goeie hoort maar ja…
nou kijk: als ik foundation op doe ziet het er goed uit
maar na dat ik naar school ben gefietst zitten er vegen op en is het niet zo mooi meer
om het opnieuw aan te brengen heeft ook niet veel zin.
want daar heb ik helemaal geen tijd voor…
help me alsjeblieft
betere foundation kopen die langer blijft zitten!
ik gebruik ultra skin van max factor is die niet goed dan…
poeder je de foundation af?
Nee
dan blijft het (bij mij) altijd wat beter zitten en het glimt niet zo
Oooww Owkejj Ik gebruik meestal ook bronzer eroverheen heeft dat effect??
Je kan een primer kopen, dan blijft je foundation ook beter zitten. Catrice heeft er al eentje voor vijf euro!
Primer als basis gebruiken voordat je je foundation opdoet, nadat je de foundation op hebt gedaan nog even afpoederen. (niet teveel gebruiken, das lelijk)
Ow Wouw Oke!!
Nee Snapik
Primer idd, en let op je huidtype! Een foundation op kan een kruimelig effect geven op een zeer droge huid, maar een foundation op olie basis kan dat ook op een vette huid. Het is niet zo dat een foundation van een goed merk met de juiste kleur ook persé geschikt is voor jouw huid. Het is vaak een kwestie van een paar merken proberen tot je de juiste hebt gevonden. (Ik heb mijn goede foundation pas na 8 jaar gevonden!) Probeer erna ook een poederlaagje er overheen aan te brengen met een transparante poeder, dan blijft alles beter zitten. Je kan ook nog een mist gebruiken, dan “trekt” de foundation wat meer in. Probeer ook eens een high-end product. De producten bij Sephora zijn misschien wel tussen de 30 en 50 euro maar ze gaan maanden lang mee, beter gepigmenteerd en hebben betere formules. Als dat alles niet werkt kan het ook dat alleen poeders werken voor jou. Probeer dan eens mineral powders van Maybelline of Bare minerals. En aanbrengen van de foundation altijd deppen, niet vegen, zelfs niet met een kwast. Misschien wist je het allemaal al maar misschien zit er iets tussen dat kan helpen! Succes!