Make-up

Heey allemaal,
Ik moet binnenkort weer naar school en nou wil ik er leuk uitzien. Ik kan niet zo heel goed tegen mascara, maar dat is overbodige informatie :stuck_out_tongue:
Graag wil ik dit weten,

1.Wat is het beste oogpotlood volgens jou? en dat ook goed blijft zitten onder je oog op dat rode randje zeg maar, ik heb van dr. Baumann en hema geprobeerd maar dat blijft niet zitten.
2. Wat is de beste mascara volgens jou? mijn wimpers staan naar voren en blijven heel moeilijk “omhoog” staan.
3. Wat is de beste lipgloss volgens jou? die lang blijft zitten en die er niet zo snel afgaat als je wat drinkt of eet.

Weet je nog een leuk merk of een leuke kleur ogenschaduw? je zegt het maar.
Ps. ik heb blauwe ogen

Groetjes Stomnaam

1. Ik heb gewoon eigenmerk van etos, werkt prima.
  2. Dat ligt echt aan jouw wimpers, misschien helpt dit filmpje.
    http://www.youtube.com/watch?v=jf4W-tG80zI
  1. Misschien moet je is een waterproof oogpotlood gaan kopen!
  2. Maybelline Collosal
  3. hmmm, bijna alle lipglossen gaan der snel af je kunt ook van te voren wat poeder/ concealer (klein beetje maar!) op je lippen smeren en dan je lipgloss zo blijft het er veel langer zitten.

wat is concealer? sorry maar ik heb niet zon verstand van make up

1. Ik heb er altijd een van rimmel werkt goed maar gaat er wel af als je oog traant.
  2. Net zoals bij jou staan mijn wimpers ook naar voren. Ik gebruik daar een wimperkruller voor dat werkt echt heel goed! en ik gebruik daarna de falsh lash effect van max factor.
  3. Lipglos gebruik ik nooit :stuck_out_tongue:

concealer is een soort foundation

1.Wat is het beste oogpotlood volgens jou? en dat ook goed blijft zitten onder je oog op dat rode randje zeg maar, ik heb van dr. Baumann en hema geprobeerd maar dat blijft niet zitten.

Ik vind die van de hema juist wel goed, die eyeliner pen die je moet draaien, niet het potlood. En probeer oogschaduw in dezelfde kleur erover te doen, blijft veel beter zitten.

1. Wat is de beste mascara volgens jou? mijn wimpers staan naar voren en blijven heel moeilijk “omhoog” staan.

Rimmel vind ik wel goed, verder vind ik dat er niet zulke grote verschillen zijn tussen mascara’s. Maar probeer eens met een wimperkruller op meerdere plekken te krullen niet alleen aan het begin.

1. Wat is de beste lipgloss volgens jou? die lang blijft zitten en die er niet zo snel afgaat als je wat drinkt of eet.

Er is een van maybelline volgens mij, met 2 stappen, heb gehoord dat die wel goed is.

1. Urban Decay 24/7 glide on eye pencil in zero
  2. miss sporty pump up lash mascara
  3. Ik gebruik alleen lipstick, lipgloss blijft gewoon bij niemand lang zitten.

bij mij maakt het eigenlijk niet uit. ik kan elk oogpotlood gebruiken en 't blijft zitten. ik gebruik nu een oogpotlood van Action. werkt prima. en lipgloss gaat er nou eenmaal snel vanaf. maakt niet uit welke je hebt maar ik koop ze meestal bij de Hema. omdat ze daar altijd zo’n lichtroze of nude kleurtje hebben. je ziet eigenlijk meer glans. maar ze hebben ook wel wat donkere.

ik denk dat ik een mascara van miss sporty ga kopen, een waterproof oogpotlood, en lipglos waar ik wat onder doe :stuck_out_tongue:

1. Ik gebruik van Dior waterproof oogpotlood. Die is echt heel goed, maar is wel prijzig. Anders zou ik gewoon een waterproof nemen van een ander merk.

2. Wat mascara betreft heb je lengte mascara, volume mascara en krul mascara. Voor jou zou de krul mascara dus het handigste zijn. Er staat altijd op de verpakking wat de mascara hoort te doen.

3. Lipgloss blijft nooit lang zitten. Sommige lippenstift daarentegen wel. Wat je kunt doen is een lippenstift nemen die lang blijft zitten. Maar als je dus de lipgloss structuur fijner vindt dan kan je er gewoon een beetje vaseline, rosebud salve of iets dergelijks overheen doen. Dan heb je ook een soort lipgloss.

Ik heb alle andere reacties niet gelezen dus ik weet niet of ik veel dubbel zeg

De oogpotlood van action moet je eens gebruiken, haha die blijft best lang zitten!

Nou eigenlijk is het lipstick die nooit lang blijft zitten
al is het van het duurste merk

L’Óreal 6 Hours lipgloss blijft echt heel lang en goed zitten
Is écht heel goed

maar lipstick kun je langer meelaten gaan als je na het aanbrengen met een zakdoekje het blot?? <geen flauw idee wat de juiste verwoording is
en dan opnieuw aanbrengt
je kan dan ook een zakdoekje tegen je lippen aanhouden en er dan wat poeder op ‘dippen’ (tegen het zakdoekje aan)

maar die van L’Óreal blijft ook echt aan je lippen plakken
en is niet zo ‘waterig’

Kan niet zo goed antwoord geven op alles, maar onlangs ben ik wel een leuke pagina tegengekomen en dan via die pagina heb ik leuke filmpjes gezien over make-uppen.
http://www.facebook.com/WeZooz.be

Ik snap niet zo goed hoe je er vooor kan zorgen dat lippglos lang blijft zitten
Gewoon oogschaduw of rouge ofzo op je lippen en dan lipgloss, kan dat ook van bijv. essence of hema?

1. Die van Rimmel London
  2. The Colossal van Maybelline
  3. Geen idee, ik ben zelf niet echt zo’n fan van lipgloss
  1. Rode randje? ;p Je bedoeld je waterlijn? Ik gebruik van Pupa, kost veel maar dan heb je ook wat. En anders zou ik gaan voor een waterproof versie van een ander merk, die blijven vaak het best zitten, ook onder je ogen.
  2. Dat 3D effect ding van Rimmel/Maybelline/? is wel goed volgens mij.
  3. Oogschaduw of rouge op je lippen? Eh, nee. Ik ken bijna geen mensen die dat doen. ;p Lipgloss heeft volgens mij gewoon de eigenschap dat het er snel af gaat, en dat je het om de zoveel tijd opnieuw op moet doen. Met lippenstift is dat anders. Je hebt goede lippenstifts die een soort van opdrogen, waardoor 'ie niet afgeeft.

Neeehee concealer op je lippen, dan krijgen ze een beetje een huidskleur en dan blijft de lipgloss iets langer zitten

SUPERSTAY 24H COLOR van Maybelline is een hele goede lipgloss;)