Make-up.

Ik vroeg me eigenlijk af of veel meiden foundation gebruiken? Ik gebruik het zelf niet omdat ik me erg nep door voel.
Wat doen jullie voor make-up op als je bijvoorbeeld naar je werk gaat of naar een leuke jongen?
Ik gebruik zelf mascara en blush. Maar ik zit nu te denken om concealer te kopen omdat ik erg wallen heb, gebruiken veel mensen dat en helpt het goed?

liefs.

Ik gebruik alleen voor feestje foundation, maar dat is om mijn puisten te verbergen haha.
Verder gebruik ik altijd eyelyner en soms ook wel lipstick, maar niet vaak aangezien mijn haar er altijd aan blijft plakken haha (:.

Ik gebruikte eerst elke dag foundation, maar ik ben overgegaan op de concealer. Mijn huid is er beter door geworden en ik vind het zelf ook fijner zitten. Foundation gebruik ik alleen nog voor noodgevallen, als ik bijvoorbeeld een acne aanval heb en op dat moment een feestje.

Concealer werkt wel goed, bij mij dan.
Het ligt er natuurlijk ook aan welk merk je gebruikt en hoe erg je wallen zijn.
En zolang je jezelf niet plamuurt is er niks mis met foundation (:

ik gebruik vaak een lipgloss ofzo, verder als ik uit ga doe ik mascara op met eyeliner

Dagelijks: Mascara, oogpotlood en consealer.
Uitgaan: Mascara, oogpotlood en consealer alleen dan wat meer. en soms nog oogschaduw of blush ofzo. Hangt er vanaf :slightly_smiling_face:
Trainingsbroekzondag: Niks :grinning:
En tja de rest gewoon dagelijks.

Altijd mascara en een lipproduct. Soms oogpotlood, foundation (maar alleen plaatselijk, ik vind concealer te heftig dus gebruik ik foundation) en blush.

concealer, foundation en mascara soms gebruik ik eyeliner.

Je kunt ook kijken in het topic ‘hoeveel make-up draag jij’

2/3 foundation en 1/3 bodylotion vind ik erg prettig. Bodylotion is toch anders dan dagcreme en andere producten voor in je gezicht.

Eh, huh?

Ik gebruik mijn foundation eigenlijk alleen onder mijn ogen, dus gebruik het eigenlijk als concealer, maar het is van een speciaal merk voor gevoelige huid en daar is geen concealer van. En ik ben er echt heel tevreden over, ik vind zelf dat ik er veel beter/gezonder uitzie aangezien het zonder echt rood tot paars is onder mijn ogen… en ik ook best wel bleek ben van mezelf.