Make-up

• Hoeveel make-up heb je?
    Redelijk wat, maar ik gebruik lang niet alles (meer).
  • Wat is je fijnste merk?
    Max factor, maar ik gebruik ook goedkope merken als Catrice.
  • Hoe berg je je make-up op?
    Allemaal in verschillende etuitjes en kistjes… (rommel!)
  • Wat gebruik je standaard?
    (Foundation soms), matt powder, rouge, eyeprimer, cream oogschaduw, ‘gewone’ oogschaduw, blend brush, eyeliner pen, eyeliner pencil, mascara, en vaak ook lippenstift/lipp-stain. (geen lipgloss).
  • Aan welk make-up soort heb je echt een hekel?
    Liquid eyeliner, dat zit bij mij nooit goed! Waterproof mascara, gaat er zo moeilijk af, en dan krijg je afgebroken aan elkaar geplakte wimpers…
    En bij andere: te donkere foundation die niet goed is uitgesmeerd aan de zijkant… heb daar zelf geen last van, ik ben bleek en dat wil ik zo houden, dus mijn foundation matched gewoon goed, maar sommige meiden proberen 3 tinten bruiner te worden ofzo?
    niet veel
    mac
    make up tas
    poeder blush mascara
    oogpotlood, dat blijft nooit mooi zitten
    te veel om op te noemen :stuck_out_tongue:
    vind alle merken wel fijn de goedkope merken pakken bij mij ook gewoon mooi
    in me handtas, huiskamer, badkamer, slaapkamer, makeup koffer daarom ben ik ook altijd alles kwijt
    mousse, foundation, oogschaduw, blush, mascara, soms lipstift of lipgloss
    eyeliner want die lukt me nooit heb ik me hele oog vol bij vloeibare :stuck_out_tongue:

ik ben verslaafd aan bourjois paris :slightly_smiling_face: geweldig merk en niet duur!!! sommige vinden wel duur maaar het is niet te vergelijken met essence of een huismerk ofzo … je smeert geen troep op je gezicht! XOXO

• Hoeveel make-up heb je? van alles wat.
  • Wat is je fijnste merk? ik heb niet echt vaste smaak. ik vind maybeline wel fijn
  • Hoe berg je je make-up op? in een bak. xd
  • Wat gebruik je standaard? foundation mascara en als ik tijd heb eyeliner
  • Aan welk make-up soort heb je echt een hekel? lipgloss. ik vind het wel mooi maar irritant zitten & oogpotlood is mooi maar blijft niet zitten.

Hoeveel make-up heb je?
Aanzienlijk minder dan veel andere meiden. 2 mascara’s (gewoon en waterproof), 1 foundation + poeder, liquid eyeliner, eyeliner pencil, 2 oogkleurtjes, transparante nagellak, een lipstain en 3 lippenbalsems (nachtkastje, jaszak en tas :slightly_smiling_face:).

Wat is je fijnste merk?
Ik gebruik het meeste van catrice/essence, maar dat is vooral omdat ik beter niet kan betalen. Als ik het kon betalen, had ik liever body shop gehad (alleen mn foundation is bodyshop, want die goedkope foundation vind mn huid niet zo lief).

Hoe berg je je make-up op?
In een make-up tasje (soort etui, maar dan iets groter en doorzichtig), die in een lade ligt.

Wat gebruik je standaard?
Alleen mascara en lippenbalsem. De rest is voor feestjes e.d.

Aan welk make-upsoort heb je echt een hekel?
Lipgloss, ik ben heel erg overgevoelig en dat geplak ben ik na een minuut meer dan zat.

• Hoeveel make-up heb je? Een grote la vol
  • Wat is je fijnste merk? Max,Catrice, 2true
  • Hoe berg je je make-up op? in verschillende doosjes per make up product in een la van mijn kledingkast
  • Wat gebruik je standaard? Mascara lipgloss
    Vloebara eyeliner.