make-up winkels in parijs?

hiiiii :slightly_smiling_face:

weet iemand goede (en niet te dure) make-up winkels in parijs…
zo ja welke dingen zijn een echte aanrader?

xxxx

Sephora! Mijn alltime favoriet.

dankje :slightly_smiling_face: zou ik mogen vragen wat voor soort make up ze hebben…:face_with_raised_eyebrow:

Sephora heeft vanalles. Weet niet waar je naar op zoek bent?

ik ga naar italie en daar is ook sephora maarik zoek t W7 in the buff en W7 in the nude paletten idk of ze die daar hebben, naked is met te duur…

W7 verkoopt Sephora niet. De palletten van W7 kun je o.a. krijgen bij de Op=op shop.

Sephora is trouwens ook best wel duur

Zelfde prijzen als Ici Paris XL maar dan met o.a. merken die je in Nederland/België niet hebt zoals bv. Urban Decay, Nars, Too Faced, … Echte goedkope make-up ga je in het centrum van Parijs niet vinden denk ik, ik ben er althans geen goedkope make-up winkel tegengekomen. Bijna alles is parfumerie daar.

goede bb cream en nude lip sticks…

en als ik daar dan iets koop (voor mijn verjaardag) hoop ik dat het wel een beetje goed is… ik heb niet echt de beste huid voor make up (heel gevoelig…)

niet dat je dan voor een lip stick 50 euro betaald hoop ik… :cold_sweat:

Voor de goede lipsticks betaal bij Sephora inderdaad €50. De goedkopere lijn begint bij €14 geloof ik.

Ik vind Sephora niet bijzonder duur zeker niet gezien het feit dat je echt behoorlijk lang met de producten doet.

aahh jammer, ik woon in limburg daar liggen geen op=op winkels helaas :dry:
en me ouders vinden t ook niet fijn als ik t bestel via internet…

Dat is jammer inderdaad. Ik gok dat het dan voor je ouders ook niet uitmaakt als ik ze voor je haal en aan je opstuur?

Sephora!!! Vooral die op de Champs Elysees is fijn. En verder is City Pharma (apotheek) echt een aanrader voor skincare. Check ook even de video van Lisa Eldridge daarover.

dankjewel allemaal XD