make-up weghalen.

hoe halen jullie jullie make-up weg?

Eerst mijn gezicht goed nat maken en mijn mascara er al zoveel mogelijk voorzichtig afspoelen.
Dan masseer ik reiningsmelk van TeaTree op m’n gezicht en haal dat eraf met een nat watje. Vooral mijn ogen met mascara, soms ook rest van m’n gezicht goed vanwege foundation.
Vervolgens lekker mijn gezicht in lauw water dompelen en goed afnemen met een washand.
Droogdeppen en met een reiningslotion van TeaTree mijn gezicht nog eens goed afnemen. Met wederom een vochtig watje met daarop wat lotion.
De lotion laat ik even intrekken, soms doe ik op puistjes dan alvast wat behandelingslotion van TeaTree.
Daarna smeer ik mijn gezicht in met een dag of nacht creme.
Want ik doe dit zowel 's ochtends als 's avonds deze behandeling.

1 topic aanmaken is genoeg!
En verder gewoon met een watje en make-upremover, vrij logisch toch?

met make-up remover en een watje logischer kan geloof ik niet.

omijngod. met die reacties van ; makeup remover logisch!
hallo, iedereen doet het anders hoor? ik heb vriendinnen die het met olie doen, en sommige met vaseline enzo.

Op m’n ogen doe ik eerst met baby olie, en daarna met gewone makeup remover zodat het niet meer vettig is. Vervolgens met een gezichtsdoekje over m’n hele gezicht.

Klaaaaaaaaar. ;3

Ik heb reiniginsdoekjes van Nivea, daar haal ik eerst het meeste van me make-up er mee af. Zoals gewoon mascara, oogschaduw, bronzer enz. Dan laat ik dat ff intrekken, want dat zijn namelijk vochtige doekjes. Als dat ingetrokken is doe ik met Tonic van Nivea op een watje de rest van me gezicht en de mascara resten nog wel halen. Ook dit laat ik weer even intrekken en dan doe ik er een dag/nacht-crème op.

Een watje onder warm water houden en dan over Baby Face van Lush wrijven. Die is echt héél fijn :slightly_smiling_face:

Ik hou mn hoofd onder de lauwe kraan en ga dan een paar keer met mn vinger langs mn wimpers.
Draag alleen mascara.

Met make-up remover en watje.

ik doe alleen mascara op, dus ik doe een beetje make up remover op een watje

removerdoekjes, make-up remover(ogen), wasgel, water.

Eerst een reinigingsdoekje van Kruidvat om echt de meeste make up weg te krijgen, dan een facewash van Garnier ('s ochtends) of Fresh Farmacy van Lush ('s avonds), vervolgens een tonic van L’oreal en tot slot een dag/nachtcreme (dagcreme Garnier, nachtcreme Kruidvat).

Werkt die alleen voor foundation of bijvoorbeeld ook waterproof mascara? Is die voor alle huidtypes?

Ik vind die dingetjes van Lush altijd zo leuk xD

oogmakeup: 2 wattenschijfjes met oogmake-up remover
gezicht: eerst de lotion op doen, dan met een watje er af halen en afsploelen. daarna de tonic met een watje op mn gezicht doen. (van de hema)

ja nou sorry hoor maar zoveel verschillende dingen om je ogen mee te reinigen zijn er nou ook weer niet.

en echt nuttig is het onderwerp nou ook weer niet.

eerst maak ik mijn ogen schoon met reinigingsmelk van nivea en 2 watjes (1 voor ieder oog). dan met een nieuw watje + reinigingsmelk van nivea doe ik mijn hele gezicht. dan met weer een nieuw watje en tonic van nivea doe ik mijn hele gezicht (behalve de ogen natuurlijk). en last doe ik nachtcrème op van nivea, in de avond.
in de ochtend doe ik alleen een watje + reinigingsmelk van nivea over mijn hele gezicht. dan met weer een nieuw watje en tonic van nivea over mijn hele gezicht (behalve de ogen natuurlijk).

• watje nat maken en erin knijpen
  • make up remover erop
  • paar sec op me wimpers laten inwerken
  • eraf halen, nog paar keer erover heen.
  • en ik ben klaar

mijn ogen maak ik schoon met een wattenschijfje met blauw spul erop, van diadermine ofzo?
en dan reinig ik mijn gezicht met de reinigingsmelk van de hema, en dan nog van hetzelfde een tonic erop.
en klaar ben ik =)